NAJBOLJŠE ZAVAROVANJE
JE TVOJE RAVNANJE

07.06.2018 | 2 min branja | Zdravje , Življenje

Kako do drugega zdravniškega mnenja?

Ste se že kdaj znašli v situaciji, ko ste podvomili v diagnozo zdravnika specialista ali niste bili prepričani, da je predlagani operativni poseg nujno potreben? So morda podobno stisko občutili vaši bližnji? Ste pomislili, da bi bilo v takem primeru dobro pridobiti drugo zdravniško mnenje? 

Mnenje neodvisnega tima vrhunskih strokovnjakov lahko spremeni potek vašega zdravljenja. Do drugega mnenja specialistov iz tujine so upravičeni zavarovanci, ki so sklenili Moj življenjski kasko in Specialiste z asistenco, ter njihovi ožji družinski člani (zakonec, zunajzakonski partner, partner istospolne partnerske skupnosti, otroci do dopolnjenega 21. leta in starši).

Drugo zdravniško mnenje v le 4 korakih

infografiki si oglejte, kako poteka pridobitev drugega zdravniškega mnenja, za katerega zavarovancu ni treba zapustiti svoje države ali zaupati občutljivih zdravstvenih podatkov nepooblaščenim osebam. Za koriščenje storitve drugo mnenje zavarovanec pokliče Asistenco zdravje, ki odobri postopek, ali odda naročilo preko portala Moj Generali. Za izvedbo pridobitve drugega mnenja pa poskrbi izvajalec storitve Advance Medical.

Poskrbite za celovito finančno varnost.

Bi želeli individualni načrt zaščite, če se vam v življenju zgodi kaj nepričakovanega?

Naročite svetovalca