NAJBOLJŠE ZAVAROVANJE
JE TVOJE RAVNANJE

18.05.2020 | 3 min branja | Brezskrben danes in jutri , Podjetje

Ustvarite osebno znamko za poslovni uspeh

Spremenjene razmere, ko je svet obstal, so marsikoga spodbudile k razmisleku o svoji prihodnosti. Če razmišljate o tem, da bi si poiskali nove delovne izzive ali zamenjali službo, se posvetite svoji osebni blagovni znamki. Gre za skupek neponovljivih lastnosti, preko katerih sporočate, kaj znate, kakšni ste in v čem ste najboljši. Osebna znamka je za uspešno kariero zelo pomembna.


Se vam je morda že zgodilo?

1. Ste strokovnjak na svojem delovnem področju, s pravo izobrazbo in številnimi izkušnjami. Ciljni zaposlovalci pa vas ob razpisanem delovnem mestu, ki popolnoma ustreza vašim izkušnjam in veščinam, še kar ne opazijo? 
 
2. Poznate svoje področje, vendar vas delodajalci spregledajo, ker nimate dovolj izkušenj? 


Čas je za krepitev osebne znamke

Povečajte svoje možnosti za nove poslovne uspehe! Poleg izkušenj in izobrazbe bo vaša lastna osebna znamka poskrbela, da boste izstopali na trgu dela. Potencialni zaposlovalci vas bodo opazili in obenem bolje spoznali. 
Nadvse konkurenčen trg dela in vsak dan večje število strokovnjakov, ki iščejo boljše delovne priložnosti, so današnja realnost. Osebna znamka je pravi način, da boste dosegli najbolj zaželene zaposlovalce na svojem področju dela. 
Sledite nasvetom, ki bodo okrepili vaš strokovni profil, da bo izstopal iz množice! 


1. Razmislite, po čem izstopate

Vzemite si čas in ocenite, kje se skrivajo vaše priložnosti! Neponovljivost je zaželena. Prepoznajte in zapišite svoja ključna znanja, prednosti in talente. To je strateškega pomena za izgradnjo svoje osebne znamke.   

2. Uredite svojo pojavnost na družbenih omrežjih 

Osredotočite se na večja poslovna družbena omrežja, kakršni sta LinkedIn in Twitter. Poiščite tudi druga morebitna omrežja, ki ustrezajo tvoji stroki. Če je smiselno, razmislite o oglaševanju. Ne pozabite: vselej ohranite profesionalen odnos. Za družabno in osebno življenje uporabljajte druge profile. 

3. Vzpostavite svojo spletno stran 

Spletna stran je odlična priložnost za predstavitev svojih dosežkov. Vse dosedanje delo lahko predstavite na enem mestu. Interaktivna predstavitev je veliko bolj zanimiva od klasičnega življenjepisa. Predstavitev naj bo enostavna.  Platformi Squarespace ali Wix sta vam pri tem lahko v pomoč. 

4. Postanite bloger

Dodajte svoji spletni strani še spletni dnevnik – blog. Z rednim objavljanjem strokovnih vsebin utrjujete svoj ugled poznavalca področja. Obenem je tu prostor za predstavitev vaše inovativnosti in novih idej. Potencialni in zaželeni zaposlovalci bodo prepoznali tudi vašo sposobnost pisnega izražanja.  

5. Z mreženjem se poveži s stroko 

Na spletu se pridružite skupinam, ki združujejo strokovnjake vašega področja dela. Včlanite se v domača in tuja društva in združenja, kjer se lahko povežete s kolegi iz stroke. Sodelujte in se vključite v razpravo. Poskrbite za delitev dobrih praks in vprašajte za nasvet, ko ga potrebujete. 

6. Napišite dober življenjepis

Dobri in iskreni življenjepisi pri bralcih vzbudijo čustva in jih pritegnejo k branju. Ne dolgovezite. Izpostavite svoje prednosti in dosežke. Ne pozabite dodati še nekaj ključnih besed, da vas bodo spletni brskalniki hitreje našli.  

7. Imejte pravo portretno fotografijo 

Tudi s svojo fotografijo sporočate svojo osebnost in pritegnete pozornost. Za poslovne namene uporabite portretno fotografijo. Ob tem si lahko pomagate s stojalom ali za pomoč vprašate prijatelje. Poskrbite, da bo privlačna, zato preizkusite različne možnosti fotografiranja.    

8. Osebna predstavitev naj izstopa 

Na pogled drugačna osebna predstavitev poskrbi, da izstopate iz množice! Ob oblikovanju lahko uporabite zanimivo pisavo ali postavitev strani. Še vedno pa ohranite prvine poslovne komunikacije. 

9. Nikoli ne pozabite na uglajenost

Zapomnite si, da je skoraj vse, kar počnete na spletu, javno. Prijaznost, spoštovanje in profesionalnost naj bodo vaše vodilo v komentarjih na spletu in raznih strokovnih razpravah. Uredite tudi svoje profile na družabnih omrežjih, ki jih uporabljate v svojem prostem času. Poskrbite, da morebitne stare objave ne rušijo vaše profesionalne integritete. 
 

Preberite tudi blog