NAJBOLJŠE ZAVAROVANJE
JE TVOJE RAVNANJE

12.07.2021 | 4 min branja | Avto

Ali veste, kdaj ste upravičeni do nadomestnega vozila?

Dekle se ob okvari vozila sprašuje, ali ji pripada nadomestni avto

Nadomestno vozilo je nepogrešljiva storitev za vse, ki ste v vsakdanjem življenju odvisni od tega, da imate avto vedno na razpolago. Če si tudi vi ne morete predstavljati jutrišnjega dne brez avtomobila, je smiselno, da avtomobilsko zavarovanje sklenete tako, da vam krije tudi stroške nadomestnega vozila.

Kritje nadomestnega vozila pri avtomobilskih zavarovanjih Generali je vključeno v Zavarovanje avto asistence ali kot delna kasko kombinacija nadomestno vozilo.

Morda vaša služba zahteva, da ste veliko na poti in zato uporabljate zasebni avto? Morda živite v kraju, kjer imate avtobusno povezavo z večjimi mesti le dvakrat na dan? Morda otroci obiskujejo več izven šolskih dejavnosti in je njihov urnik odvisen od hitrega prihoda z ene na drugo? So vaši starši odvisni od vas za redne obiske pri zdravniku? Imate doma alergika ali nosečnico in brez lastnega vozila ne bi k zdravniku prišli pravočasno? Če ste se prepoznali v teh situacijah, potem ob sklepanju avtomobilskega zavarovanja svojemu agentu ne pozabite povedati, kako pomemben je avto za vas.

Nadomestno vozilo je storitev, ki jo lahko krije zavarovalnica

Kadar svojega vozila iz različnih razlogov ne morete uporabljati, potrebujete nadomestnega. Ponudi vam ga lahko vaš serviser, pri čemer boste verjetno plačali dnevno uporabnino, lahko pa se odločite za komercialni najem. V obeh primerih boste za 5-dnevni najem, kolikor lahko traja zahtevnejše popravilo, odšteli vsaj okoli 250 evrov, posebej pri komercialnem najemu vas bo najem večjih vozil lahko stal tudi več kot 350 evrov. V primeru komercialnega najema je treba upoštevati tudi, da izbira ponudnikov v Sloveniji ni tako bogata, kot bi morda pričakovali, in boste verjetno potrebovali prevoz do točke prevzema in vračila vozila.

Druga opcija je seveda, da vam nadomestno vozilo zagotovi zavarovalnica, kar pomeni, da tudi stroške najema krije zavarovalnica.

Uredite si avto asistenco

 

Kdaj nadomestno vozilo krije zavarovalnica?

1. Prometna nesreča – vozilo je nevozno.

Nadomestni avto krije avtomobilska asistenca, kritje L ali XL. Popravilo vozila pa lahko traja dlje, kot vam kritje avtomobilske asistence zagotavlja najem nadomestnega vozila.

Pomembno!  Za koriščenje avtomobilske asistence je potrebno takoj ob nastopu okvare ali prometne nesreče poklicati asistenčni center, kjer vam bodo poskušali najbolje pomagati - znotraj kritij na vaši zavarovalni polici.

2. Kraja – vozila nimate več.

Nadomestni avto krije avtomobilska asistenca. Če imate na vaši zavarovalni polici kritje kraja ali kraja vozila in delno kombinacijo nadomestno vozilo, vam zavarovalnica krije še dodatne dneve najema nadomestnega vozila. Ker se zavedamo dolgotrajnih postopkov v primeru kraje, omogoča kritje v primeru kraje daljši najem nadomestnega vozila.

3. Škoda zaradi toče ali druge poškodbe, avto je še vedno vozen.

Kadar je vozilo vozno, vam avtomobilska asistenca ne zagotavlja kritja. V takih situacijah vam najem nadomestnega vozila za čas popravila, oziroma glede na kritje, zagotavlja delna kasko kombinacija. Izplačilo za poškodbe, ki so posledica toče, pokrije kritje delnega kaska toča.

4. Drugi razlogi, ko vozilo ni vozno.

Podobno, kot v primeru prometne nesreče, ko vozilo ni vozno, velja tudi, če bi na servisu ugotovili tehnično napako, zaradi katere vožnja ni varna, in bi se odločili za takojšnje popravilo, ali če je okvarjen ključ oziroma ste ključe pomotoma zaklenili v vozilo.

Tudi v tem primeru nadomestni avto do 3 dni krije avtomobilska asistenca, paket L (ali 5 dni v paketu XL).

Preverite avtomobilska zavarovanja

 

Špeli je nadomestno vozilo pomagalo po prometni nesreči

Špela je vrednost nadomestnega vozila spoznala, ko se je nekega dne s popoldanske izmene vračala domov po regionalni cesti in je v enem od nesemaforiziranih križišč vanjo priletel nepozoren voznik. Gospodu je bilo sicer strašno nerodno, a to Špeli ni pomagalo.

Sprednji desni del Špelinega vozila je bil udrt in kolo zvito, iz avtomobila pa je iztekala hladilna tekočina. K sreči razen šoka ne ona ne neprevidni voznik nista utrpela telesnih poškodb. Špela se je spomnila, da je njen osebni skrbnik pri zavarovalnici vztrajal, naj v telefon shrani številko Generalijeve Avto asistence, zato je imela številko 080 88 48 pri roki.

Prijazni operater jo je najprej vprašal, če je z njo vse v redu in jo spomnil, naj postavi odsevni trikotnik in se obleče v varnostni jopič, da bo dobro vidna. Nato je pobral podatke o dogodku in obvestil avto vleko. Preveril je še Špelino zavarovanje in ugotovil, da ima sklenjeno Avtomobilsko asistenco (XL), zato ji pripada tudi nadomestno vozilo. Čez 25 minut je prišla avto vleka, z njo pa so pripeljali tudi nadomestno vozilo, da je utrujena Špela lahko nadaljevala pot.

Naslednji dan so Špelo klicali iz avtoservisa v bližini kraja prometne nesreče, in jo obvestili, da bo popravilo vozila trajalo 5 dni. Špela je medtem uporabljala nadomestno vozilo, strošek najema pa je krila zavarovalnica.

 

Želite prebirati več koristnih vsebin?

Pridružite se prejemnikom naših novic.

Prijavite se