Aktualno

Na Pokal Vitranc smo odpeljali 50 otrok


05.03.2025

V zavarovalnici Generali smo kot zlati sponzor tudi letos podprli tradicionalni smučarski spektakel, tekme 64. Pokala Vitranc z najboljšimi alpskimi smučarji na svetu in številnimi navijači. Za obiskovalce so pripravili številne aktivnosti, ogled sobotne tekme pa smo omogočili tudi 50 otrokom iz ranljivih skupin.



Generalijeva navijaška arena na pokalu Vitranc

V odličnem vzdušju in ob glasni podpori levjesrčnim smučarjem je minil konec tedna na tekmah 64. Pokala Vitranc, ki smo ga pomagali omogočiti tudi v zavarovalnici Generali. Na dogodku v Kranjski Gori smo z našo maskoto dva dni skrbeli za dobro voljo, različne aktivnosti med navijači in tudi prepoznavnost naše zavarovalnice.

V vlogo ambasadorja zavarovalnice Generali se je na dogodku prelevil naš nekdanji vrhunski smučar Štefan Hadalin, ki je ljubiteljem smučanja na družbenih omrežjih omogočil ekskluziven vpogled v zakulisje tekmovanja, jih popeljal na ogled proge in jim pokazal priprave tekmovalcev na štart. Navijače na prizorišču pa je obiskal na »levjesrčnem prestolu«, posebni navijaški tribuni zavarovalnice Generali z odličnim razgledom, na kateri so se lahko preizkusili v zabavnem izzivu in uživali v vrhunskih nastopih tekmovalcev.

Nekdanji vrhunski smučar Štefan Hadalin z Generalijevim levčkom

 

50 otrok doživelo navijaško vzdušje z nami

Med najbolj srčnimi navijači pod vitranško strmino v Podkorenu so bili otroci. Med drugim jih je zabavala Generalijeva maskota – levček, sicer pa so bili navdušeni, da so lahko na lastni koži občutili navijaško vzdušje tega športnega spektakla in si od blizu ogledali vse največje smučarske mojstre z našim Žanom Kranjcem na čelu. V okviru gibanja The Human Safety Net in v sodelovanju z Zvezo Anite Ogulin in ZPM smo poskrbeli tudi za posebno navijaško odpravo – 50 otrokom iz socialno šibkih okolij smo omogočili ogled sobotnega veleslaloma in jim pripravili tudi simbolična darila.

»V zavarovalnici Generali kot dolgoletni podpornik slovenskega alpskega smučanja stojimo ob strani športnikom, ki z vizijo, pogumom in vztrajnostjo zasledujejo in uresničujejo svoje cilje. Ponosni smo tudi, da smo kot zlati sponzor pripomogli še k eni uspešni izvedbi Pokala Vitranc, ki s svojimi organizatorji ohranja tradicijo tekem svetovnega pokala na naših tleh in skrbi za razvoj enega najlepših slovenskih športnih spektaklov,« je po dogodku povedala Svjetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi.

Generalijevi plišasti levčki so v pokalih čakali na zmagovalce tekme