Aktualno
Na Pokal Vitranc smo odpeljali 50 otrok
05.03.2025 V zavarovalnici Generali smo kot zlati sponzor tudi letos podprli tradicionalni smučarski spektakel, tekme 64. Pokala Vitranc z najboljšimi alpskimi smučarji na svetu in številnimi navijači. Za obiskovalce so pripravili številne aktivnosti, ogled sobotne tekme pa smo omogočili tudi 50 otrokom iz ranljivih skupin.
V odličnem vzdušju in ob glasni podpori levjesrčnim smučarjem je minil konec tedna na tekmah 64. Pokala Vitranc, ki smo ga pomagali omogočiti tudi v zavarovalnici Generali. Na dogodku v Kranjski Gori smo z našo maskoto dva dni skrbeli za dobro voljo, različne aktivnosti med navijači in tudi prepoznavnost naše zavarovalnice.
V vlogo ambasadorja zavarovalnice Generali se je na dogodku prelevil naš nekdanji vrhunski smučar Štefan Hadalin, ki je ljubiteljem smučanja na družbenih omrežjih omogočil ekskluziven vpogled v zakulisje tekmovanja, jih popeljal na ogled proge in jim pokazal priprave tekmovalcev na štart. Navijače na prizorišču pa je obiskal na »levjesrčnem prestolu«, posebni navijaški tribuni zavarovalnice Generali z odličnim razgledom, na kateri so se lahko preizkusili v zabavnem izzivu in uživali v vrhunskih nastopih tekmovalcev.
50 otrok doživelo navijaško vzdušje z nami
Med najbolj srčnimi navijači pod vitranško strmino v Podkorenu so bili otroci. Med drugim jih je zabavala Generalijeva maskota – levček, sicer pa so bili navdušeni, da so lahko na lastni koži občutili navijaško vzdušje tega športnega spektakla in si od blizu ogledali vse največje smučarske mojstre z našim Žanom Kranjcem na čelu. V okviru gibanja The Human Safety Net in v sodelovanju z Zvezo Anite Ogulin in ZPM smo poskrbeli tudi za posebno navijaško odpravo – 50 otrokom iz socialno šibkih okolij smo omogočili ogled sobotnega veleslaloma in jim pripravili tudi simbolična darila.
»V zavarovalnici Generali kot dolgoletni podpornik slovenskega alpskega smučanja stojimo ob strani športnikom, ki z vizijo, pogumom in vztrajnostjo zasledujejo in uresničujejo svoje cilje. Ponosni smo tudi, da smo kot zlati sponzor pripomogli še k eni uspešni izvedbi Pokala Vitranc, ki s svojimi organizatorji ohranja tradicijo tekem svetovnega pokala na naših tleh in skrbi za razvoj enega najlepših slovenskih športnih spektaklov,« je po dogodku povedala Svjetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi.