Aktualno
Heroji furajo v pižamah – že 9. leto za varno pot domov
28.10.2025 Že deveto leto zapored smo podprli preventivno kampanjo iniciative Heroji furajo v pižamah, ki mlade nagovarja k odgovorni izbiri varnega prevoza ter ozavešča o tveganjih vožnje pod vplivom alkohola in drog.

Vsaka zabava naj se varno in odgovorno konča doma – ne na cesti, je glavno sporočilo letošnje preventivne kampanje Zavod VOZIM v okviru iniciative »Heroji furajo v pižamah«, ki jo v naši zavarovalnici ponosno podpiramo že vse od začetka.
Kampanja nagovarja mlade k odgovorni izbiri varnega prevoza z zabave in doslednemu »ne« alkoholu in drogam za volanom. A kot so se na novinarski konferenci ob predstavitvi kampanje strinjali govorniki, moramo v družbi na sploh normalizirati zmernejše uživanje alkohola, mlade pa spodbujati k odgovornim odločitvam.
Pozitivni trendi kažejo, da se med mladimi zmanjšuje delež opijanja in voženj pod vplivom alkohola, a izziv ostaja pri starejših voznikih med 34. in 54. letom. David Razboršek, direktor Zavoda VOZIM, ob tem poudarja: »Vsako leto odpiramo isto temo – vožnjo pod vplivom alkohola ali drog – a vsakič z drugega zornega kota, da dosežemo različne ciljne skupine. Mladi postavljajo nove standarde odgovorne zabave in so nam lahko za zgled.«
Za volanom ni prostora za alkohol
V zavarovalnici Generali v okviru svojih družbeno odgovornih prizadevanj namenjamo posebno pozornost projektom za večjo prometno varnost. Dolgoletno sodelovanje z Zavodom VOZIM temelji na skupnem cilju – zmanjšati število voženj pod vplivom alkohola in drog ter spodbujati kulturo odgovorne vožnje.
»Prometna varnost se začne z odgovornostjo vsakega posameznika in nadaljuje s sodelovanjem celotne skupnosti. Kot družbeno odgovorno podjetje se tega v Generaliju dobro zavedamo, zato že vrsto let podpiramo iniciative, kot je Heroji furajo v pižamah. Gre za projekt izjemnega pomena, ki na kreativen in avtentičen način nagovarja mlajšo generacijo ter jo spodbuja k odgovornim odločitvam. Prepričani smo, da je tudi nova kampanja pomemben korak k oblikovanju kulture, kjer za volanom ni prostora za alkohol, izbira varnega prevoza pa nekaj samoumevnega,« je ob začetku že 9. sezone kampanje povedala Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi.

Na novinarski konferenci je sicer na pomen zmanjšanje uporabe alkohola med mladimi opozoril tudi Rok Zaletel z Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) in poudaril, da je »za mladostnike, zaradi razvoja možganov, ki poteka do 25. leta, edina varna izbira nič alkohola«.
Mag. Ivan Kapun z Generalne policijske uprave je ob tem poudaril, da je kljub izboljšanju statistike vožnja pod vplivom alkohola ostaja globoko zakoreninjena v naši družbi, ob čemer pa policija kot represiven organ sama tega ne more spremeniti.
S povedanim se je strinjal tudi vodja škodnega centra pri zavarovalnici Generali Miha Jarh, ki z Zavodom VOZIM redno sodeluje tudi na delavnicah za mlade po vsej Sloveniji. »Heroji furajo v pižamah so primer, kako mladim približati odgovorno odločanje. Projekt je postal njihov – in zato deluje.«
Za avtentičen in čustven trenutek na dogodku pa so na koncu poskrbeli trije dijaki Gimnazije Celje-Center z mentoricama, ki so izvedli verbatim gledališki vložek.
December naj bo čas druženja, ne tragedij. Zato, če piješ, ne vozi. Vedno pokliči svojega heroja.