NAJBOLJŠE ZAVAROVANJE
JE TVOJE RAVNANJE
01.06.2020 | 5 min branja | Podjetje , Zdravje
Tako se zaposleni na delo vrnejo hitreje
Stroški podjetij za bolniška nadomestila v zadnjih letih rastejo, daljšajo se bolniške odsotnosti. Strošek se lahko podvoji, če upoštevamo, da je treba odsotnega delavca nadomeščati. Ali obstaja rešitev?
Dolgo čakanje na pregled pri specialistu lahko poslabša zdravstvene težave
Dolgotrajne bolniške odsotnosti zaposlenih podjetju povečujejo stroške. A ne gre samo za stroške bolniških nadomestil. Prilagoditi je treba organizacijo dela in poskrbeti za ustrezno nadomeščanje. Stroški so še višji, ko podjetje zaradi nadomeščanja plačuje nadure. Obeti za uspešno okrevanje zaposlenega pa so zagotovo slabši med dolgotrajnim čakanjem na zdravljenje.
Z zavarovanjem do hitrejšega zdravljenja
Podjetje s kolektivnim zavarovanjem Specialisti z asistenco poskrbi, da imajo zaposleni v primeru bolezni in poškodb najhitrejši dostop do zdravnikov specialistov, preiskav in zdravljenja v samoplačniških ambulantah po vsej Sloveniji.
Če se zaposleni na delo vrne vsaj 3-5 dni prej, lahko podjetje s privarčevanim denarjem že plača letno premijo zavarovanja za zaposlenega, kažejo analize zavarovalnice.
Več prednosti za podjetja:
- premijo plačuje podjetje (to pomeni direktni strošek, kar zmanjšuje osnovo za dobiček),
- zdravi in zadovoljni zaposleni,
- bistveno nižji stroški dela,
- krajši čas bolniških odsotnosti in boljše zdravstveno stanje zaposlenih.
Prednosti za zaposlene:
- Zavarovani delavci bistveno hitreje pridobijo diagnozo, se pravočasno zdravijo, ozdravijo, se izognejo morebitnim posledicam in se hitreje vrnejo v aktivno življenje in na delo.
- Delavec lahko za enako ugodno premijo zavaruje tudi svoje družinske člane (to premijo lahko doplača sam).
Zavarovalnica organizira in plača zdravljenje v specialističnih ambulantah
Preglede v svoji pogodbeni mreži ambulant po vsej Sloveniji zavarovalnica organizira v najkrajšem času. Izkušnje kažejo, da najpogosteje že v sedmih dneh. Zavarovanemu delavcu v klicnem centru Asistenca zdravje (na številki 080 81 10) svetovalci pomagajo pri vseh korakih do zdravljenja:
- odobrijo mu potrebno zdravstveno storitev,
- svetujejo pri izbiri ustreznega specialista in
- ga naročijo v ambulanti.
Za plačilo pregledov, preiskav in zdravljenja v samoplačniških ambulantah poskrbi zavarovalnica v okviru izbranega paketa zavarovanja Specialisti z asistenco, delavec nima nobenih stroškov.
Zavarovanje vključuje tudi diagnostične preiskave
Vsi paketi zavarovanja zagotavljajo tako preproste kot tudi zahtevnejše preiskave, potrebne za ugotavljanje diagnoze in zdravljenje novonastale bolezni ali poškodbe. To so na primer rentgen, ultrazvok, laboratorijske preiskave in manjši posegi v ambulanti, na primer protibolečinska blokada, punkcija sklepa … Med zahtevnimi preiskavami, ki jih zavarovanemu delavcu omogoča zavarovanje, pa so na primer magnetna resonanca, kolonoskopija, gastroskopija, odvzem tkiva in podobno. Širši paketi zavarovanja dodatno nudijo tudi ambulantno fizioterapijo, zdravila in operacije.
Posvet z zdravnikom tudi prek video klica
Poleg diagnostičnih preiskav in posegov vsi paketi omogočajo še štiri različne storitve. To so:
- Video posvet z zdravnikom ustrezne stroke (tudi o bolezni COVID-19).
- Psihološka pomoč zaradi resnega zdravstvenega stanja, trajne delovne nezmožnosti opravljanja poklica, poporodne depresije in smrti ožjega družinskega člana.
- Načrt zdravljenja po poškodbi.
- Drugo mnenje strokovnjakov iz tujine.

Kaj pa druga tveganja v podjetju?
Zaposleni, poslovanje in premoženje vašega podjetja so seveda izpostavljeni tudi drugim tveganjem. Preverite jih lahko tukaj, zaženite Konfigurator tveganj.
KONFIGURATOR TVEGANJ