NAJBOLJŠE ZAVAROVANJE
JE TVOJE RAVNANJE

29.08.2023 | 7 min branja | Pokojnina , Življenje

Moj GENERALI – spletni pomočnik za vaša zavarovanja

Ženska na računalniku in telefonu z Moj GENERALI pregleduje svoje zavarovalne police.

Uporabniški portal Moj GENERALI je enostavna in vedno dostopna spletna rešitev na vaših računalnikih in mobilnih napravah, ki vam omogoča upravljanje vseh vaših zavarovanj. Tam vam v vsakem trenutku omogočamo vpogled v vaša zavarovanja, prijavo ali spremljanje poteka škodnega dogodka ter vpogled v vse vaše police. Preberite, kaj vse vam Moj GENERALI še omogoča.

V nadaljevanju predstavljamo 5 situacij, v katerih vam bo Moj GENERALI prihranil čas ter olajšal upravljanje vašega zavarovanja.

 

V nasvetu preberite:

  • kako pregledati vaša sklenjena zavarovanja in kakšne informacije boste našli,
  • kako prijaviti ali spremljati reševanje škodnega zahtevka,
  • kako pregledati vrednosti premoženja premoženjskih zavarovanj,
  • kako urejati komunikacijo z zavarovalnico in
  • kako uporabljati Moj Generali na mobilnem telefonu.

 

1. V portalu Moj GENERALI najdete informacije o sklenjenih zavarovanjih

Načrtujete družinski proračun, pa se ne spomnite točno, kateri mesec boste morali poravnati premijo za zavarovanje svoje hiše? Ali pa niste prepričani, ali ste poravnali zadnji obrok premije zdravstvenega zavarovanja?

Do odgovora pridete lahko z le nekaj kliki – prijavite se v portal Moj GENERALI in v meniju izberite »Moje police«. Tu lahko za zavarovanja, ki jih imate sklenjena pri Generaliju, preverite:

  • številko police,
  • višino premije,
  • od kdaj do kdaj je zavarovanje sklenjeno,
  • ime vašega zastopnika,
  • podrobnosti o plačilih, kritju in škodah.

 

NA portalu poglejte podrobnosti svojega zavarovanja.

Pomembno je tudi, da vidite zavarovanja, ki ste jih sklenili sami, in tudi zavarovanja, ki jih je za vas sklenil vaš delodajalec.

 

2. Hitro prijavite škodo in spremljajte odgovor zavarovalnice oziroma dodajte manjkajoča dokazila – vse v Moj GENERALI

Predstavljajte si, da ste prišli na parkirišče in opazili odrgnjen odbijač ali prasko na vratih vašega avtomobila. Že tako ste jezni zaradi škode, nato pa vam čas krade še obisk zavarovalnice, da boste to škodo prijavili. Na portalu Moj GENERALI to lahko storite kar tam, ko se usedete v avto – takoj za tem, ko ste s telefonom naredili nekaj fotografij poškodbe. Seveda pa enako lahko storite doma.

Na portalu preprosto izberete »Prijava škode« in sledite navodilom skozi nekaj korakov. Odgovorili boste, kje je do poškodbe prišlo, kaj in kako se je poškodovalo, priložili fotografije in prijava bo na poti. Če bo za določitev odškodnine potreben ogled, vas bomo o tem obvestili naknadno.

Postopek obdelave škodnega primera bo tako hitrejši, v zavihku »Moje škode« pa boste lahko spremljali morebitne povratne informacije oziroma zahtevek pogledali tudi, ko bo že zaključen.

Posebej varovana komunikacija

Vaša prijava bo potekala skozi postopek varne komunikacije. Ker je postopek enoten za prijave škode za vsa zavarovanja, tudi nezgodna in zdravstvena, so dodani posebni varnostni koraki, ki zagotavljajo, da do informacij (slik, dokumentov, diagnoz), poslanih prek spleta, ne more nihče razen pooblaščene osebe v zavarovalnici. To pomeni, da boste morali potrditi e-naslov in telefonsko številko.

 

Tako je komunikacijo z zavarovalnico po uveljavljanju zdravstvenega zavarovanja Specialisti z asistenco opisala naša zavarovanka Sofija.

 

👉  Več o spletni prijavi škode preberite v nasvetu Kako lahko prihranite čas in škodo enostavno prijavite na daljavo

 

3. Spremljajte vrednosti premoženja na policah naložbenih in pokojninskih zavarovanj

Vsakič, ko plačate premijo naložbenega ali pokojninskega zavarovanja, se verjetno vprašate, koliko sredstev je zbranih na vaših računih. Ta podatek lahko na portalu Moj GENERALI vidite kadarkoli, brez čakanja na periodično obvestilo iz zavarovalnice, ko so za vaše zavarovanje izpolnjeni pogoji za prvo obveščanje.

Kako lahko upravljate z naložbenimi zavarovanji?

V razdelku »Moje varčevanje« lahko spremljate letni pregled stanja svojih naložbenih zavarovanj. Med drugim si s pomočjo različnih grafov in tabel lahko ogledate:

  • vrednost premoženja in stanja naložb na zadnji dan preteklega leta,
  • razdelitev premoženja po vrsti naložbe,
  • stopnje tveganja pri posameznih naložbah ali
  • vrednosti premoženja na posameznih policah, če jih imate več.

 

Na Moj GENERALI lahko kadarkoli preverite stanje svojih varčevanj.

 

Aktualno vrednost premoženja in zgodovino si lahko ogledate na polici v razdelku »Naložbeni del zavarovanja«.

Na portalu lahko za vaša življenjska in naložbena zavarovanja pregledate tudi kritja, plačila in upravičence na svojih policah in oddate zahtevek za spremembo upravičencev.

 

👉  V nasvetu Kaj je naložbeno zavarovanje? preberite, zakaj in za koga je tako zavarovanje primerno.

 

Kako lahko upravljate z dodatnim pokojninskim zavarovanjem?

Ste že kdaj uporabili tisto frazo: »Ko bom v penzionu?«. Tudi kaj vse si boste lahko privoščili, lahko pogledate v Moj Generali.

V razdelku »Moja pokojnina« lahko kadarkoli spremljate stanje in statuse polic svojega dodatnega pokojninskega zavarovanja. Med drugim si s pomočjo različnih grafov in polj po posamezni polici lahko ogledate:

  • informativno višino predvidenega prihodka ob upokojitvi,
  • vrednost premoženja in število enot po obračunskih dnevih (v preteklosti),
  • razdelitev premoženja po pokojninskih skladih,
  • svojo trenutno naložbeno politiko,
  • seznam vplačil premij delodajalca in lastnih individualnih vplačil po mesecih in letih,
  • upravičence v primeru smrti.

 

V portalu imate pregled nad predvideno višino vaše pokojnine.

 

Če imate sklenjeno dodatno pokojninsko zavarovanje lahko na portalu urejate tudi nekatere spremembe:

  • višino premije,
  • upravičence za primer vaše smrti in
  • naložbeno politiko.

👉  Preberite tudi: Zakaj je dodatna-pokojnina-pomembna?

 

Imate na svojih naložbenih zavarovanjih določenega upravičenca za primer vaše smrti?

Ali upravičenca imate in kdo to je, lahko sami preverite in uredite z nekaj kliki v Moj GENERALI. Z le nekaj kliki lahko upravičenca dodate ali spremenite – če določite več upravičencev, lahko vpišete tudi delež, do katerega so upravičeni. Upravičenec lahko skladno s pogoji zavarovanja do morebitnega premoženja dostopa takoj po vaši smrti (in tako npr. krije stroške vašega pogreba …).

Če upravičenca ne boste določili, bo morebitno premoženje na naložbenem računu po vaši smrti postalo del dedne mase in bo dediča določilo sodišče v sklepu o dedovanju.

 

4. Z elektronskim obveščanjem postanite bolj prijazni do okolja

Papirna pošta, ki jo dobivate iz zavarovalnice, obremenjuje okolje in tudi vaše predale. Zakaj bi doma po nepotrebnem polnili omare z dopisi, če jih imate lahko varno in pregledno shranjene na portalu Moj GENERALI?

V razdelku »Moj profil« označite, da želite elektronsko obveščanje o zavarovanjih, in vsa obvestila zavarovalnice bodo v prihodnje shranjena na portalu. Kadarkoli vas bo čakalo novo sporočilo na portalu, boste na spisani e-naslov ali mobilno telefonsko številko prejeli e-sporočilo ali SMS.

Z vklopom elektronskega obveščanja pridobite tudi dodatnih 20 točk v programu prednosti Generali ZAME.

 

5. Komunicirajte z zavarovalnico hitro in brezpapirno

Ste se že znašli v situaciji, ko ste morali na poziv zavarovalnice oddati zdravstveno dokumentacijo, potrebovali hiter odgovor na vprašanje vezano na vaše zavarovanje ali morda želeli naročiti pogovor z zastopnikom za pregled konkurenčne ponudbe? Vse lahko storite na enem mestu - na portalu Moj GENERALI.

Pogovor z zavarovalnico bo potekal na že opisan varen način, tako da bodo vse informacije, ki jih boste navedli, zagotovo vidne le tistim, ki imajo za to pooblastila. To možnost lahko uporabite za:

  • vprašanja, vezana na že sklenjena zavarovanja (»Moja zavarovanja«),
  • vprašanja, vezana na postopek reševanja škode (»Moje škode«),
  • pojasnila glede obstoječega zavarovanja, ponudbe za nova zavarovanja oziroma posvet z zastopnikom iz kakšnega drugega razloga (»Naroči zastopnika«),
  • uveljavljanje storitev iz zavarovanja Specialisti z asistenco (»Potrebujem zdravstveno storitev«),
  • oddajanje zdravstvene dokumentacije, kadar smo vas ob sklenitvi življenjskega zavarovanja zanjo pozvali iz zavarovalnice (»Življenjsko zavarovanje – zdravstvena dokumentacija«) ali
  • oddajo zahtevka za drugo mnenje v okviru Specialistov z asistenco (»Naročilo drugega mnenja«).

Na portalu Moj GENERALI je na enem mestu varno hranjena in vedno dostopna vsa vaša komunikacija z zavarovalnico.

Poleg tega boste v razdelku »Pogosta vprašanja« že našli odgovore na najpogostejša vprašanja, ki jih zastavljajo naše stranke.

 

Kako se prijavite v portal Moj GENERALI?

Registracijo in vsakokratno prijavo v portal Moj Generali opravite skozi račun Rekono. Gre za storitev, ki jo uporablja marsikatera večja finančna ustanova (NLB, SKB banka,...) in zagotavlja najvišjo varnost osebnih podatkov. Enak način prijave uporablja tudi Generali ZAME.

Če Rekono račun že imate, vam ni treba ustvarjati novega. Enostavno se lahko v Moj GENERALI prijavite z obstoječim računom. Ob prvi prijavi boste Rekonu morali dovoliti le, da določene informacije, shranjene v vašem Rekono računu, deli tudi z Moj GENERALI.

Če še nimate računa Rekono, za registracijo potrebujete le:

  • dostop do svojega e-poštnega računa in
  • mobilni telefon.

Po zaključeni prijavi v Rekono, morate pri prvi prijavi v portal Moj Generali vpisati še osebne podatke:

  • ime in priimek,
  • davčna številka,
  • datum rojstva in
  • naslov stalnega prebivališča.

 

V primeru težav s prijavo ali registracijo vam bomo z veseljem pomagali v klicnem centru na telefonski številki 080 77 70 ali e-naslovu moj.generali.si@generali.com.

 

5 razlogov za uporabo portala Moj Generali - infografika

 

Moj Generali na mobilnem telefonu

Trenutno je sicer dostopna tudi mobilna aplikacija Moj GENERALI, ki pa ne nudi vseh funkcionalnosti, dostopnih na spletnem portalu, zato priporočamo, da tudi na mobilnem telefonu uporabljate portal v vašem mobilnem spletnem brskalniku. Ko bo mobilna aplikacija posodobljena z novimi funkcionalnostmi, pa boste vsi uporabniki portala obveščeni, da jo lahko prenesete.

Poenostavite si sodelovanje z nami in se še danes registrirajte na portal Moj GENERALI – in ne pozabite pomisliti na okolje in nastaviti tudi elektronskega obveščanja.

 

 

Še ne uporabljate portala Moj GENERALI?

S prijavo si zagotovite dostop do vseh informacij vezanih na vaša zavarovanja ter preprosto in varno komunikacijo z zavarovalnico 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Prijavite se v Moj GENERALI