Kibernetska in IT-pomoč – računalniška pomoč in mnogo več

Pomoč pri računalniku, tablici, mobilnem telefonu, pa tudi s tiskalnikom, igralno konzolo ali televizijo. Na 080 88 48 - 24 ur na dan in vse dni v tednu.

Želim nasvet

Nasveti in pomoč ob težavah pri uporabi elektronskih naprav

Ne glede na to, kako izkušeni ste pri uporabi računalnika, ste se verjetno že znašli v kateri izmed naslednjih situacij: nikakor niste mogli namestiti novega tiskalnika, računalnik je deloval počasi, videoposnetki na spletu se niso več predvajali ipd. IT-pomoč zagotavlja pomoč IT-strokovnjaka, ki vam pomaga odpraviti vaše težave.

S Kibernetsko in IT-pomočjo imate računalniško pomoč vedno na voljo.

Kako do pomoči?

Če imate težave, pokličite Asistenčni center na številko 080 88 48, ki deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Asistenčni center vas bo ob klicu povezal z IT-strokovnjakom, ki vam bo nudil računalniško pomoč na daljavo ali pomoč z drugimi elektronskimi napravami.

Če boste klicali izven delovnega časa IT strokovnjaka, bo Asistenčni center poskrbel, da vas bo IT-strokovnjak poklical takoj, ko bo na voljo.

Prednosti kibernetske in IT-pomoči za vas

Računalniška pomoč, ki jo nudimo, obsega številne storitve.

  • Pomoč IT-strokovnjaka na daljavo - prek klepeta ali po telefonu pri vsakršnih težavah z računalniki, tablicami, pametnimi telefoni ipd.
  • Pomoč pri težavah s strojno in programsko opremo, omrežjem ali internetno povezavo.
  • Pomoč pri spremembi nastavitev, prenosu podatkov med napravami ali začetni namestitvi novih naprav in namestitvi programske opreme.
  • Izvajanje varnostnega kopiranja podatkov.
  • Pomoč pri zaščiti pred kibernetskimi napadi ali okužbami naprav.
  • Pomoč pri zaščiti osebnih in drugih podatkov.

Kibernetska in IT-pomoč vključuje naslednje storitve: IT-podpora na daljavo, spletno varovanje podatkov in kibernetsko varnost.


Preverite, kako do pomoči

Kaj zagotavlja IT-pomoč na daljavo?

V primeru težav pokličete v Asistenčni center na telefonsko številko 080 88 48, ki vas poveže z IT-strokovnjakom, ki se posveti vaši težavi. Strokovnjak na daljavo se ob vašem soglasju prek telefona, spletnega klepeta ali oddaljene seje poveže z vašim prenosnim ali namiznim računalnikom. Tako vam lahko zagotovi naslednje storitve:

  • pomoč in podporo pri težavah s strojno in programsko opremo ter omrežjem ali internetno povezavo,
  • nastavitev operacijskih sistemov in aplikacij ter svetovanje in izvedbo posodobitev programske opreme,
  • namestitev in nastavitev nove strojne opreme, npr. tiskalnika ali optičnega bralnika (skenerja),
  • namestitev in odstranitev programske opreme, posodobitev ali servis paketov,
  • svetovanje za povečanje zmogljivosti strojne opreme,
  • informacije o novi strojni in programski opremi,
  • pomoč in podpora pri vsakodnevni uporabi strojne in programske opreme.

Kaj zagotavlja spletno varovanje podatkov

Spletno varovanje podatkov vključuje:

  • vzpostavitev, zagon in nadzor spletne varnostne kopije podatkov ob pomoči usposobljenih strokovnjakov,
  • pomoč pri registraciji za spletni dostop do programa za varnostno kopiranje podatkov,
  • namestitev programske opreme, potrebne za varnostno kopiranje podatkov,
  • svetovanje in izdelavo strategije varnostnega kopiranja, zlasti v zvezi z datotekami, ki jih je treba varnostno kopirati,
  • nastavitev programske opreme za izvajanje spletne varnostne kopije,
  • pomoč pri spletnem varnostnem kopiranju podatkov.

Kaj zagotavlja kibernetska varnost?

Kibernetska varnost je vse pomembnejša, tudi v zasebnem življenju, še posebno ko gre za podatke zasebne in zaupane narave. Zato Kibernetska in IT-pomoč tudi na tem področju zagotavlja ustrezne storitve, kot so:

  • podpora pri obvladovanju splošnih nevarnosti med uporabo interneta, kot sta kibernetsko ustrahovanje zaradi obrekovanja na družbenih omrežjih in kibernetski kriminal z ribarjenjem (»phishing«) z namenom pridobivanja gesel, podatkov za dostop ali kraje identitete,
  • strokovno spremljanje in podpora pri oceni kibernetskih tveganj ter organizacija uvajanja pravnih ukrepov – če so ti potrebni,
  • organizacija pravnega svetovanja, do dve uri v zavarovalnem letu, na daljavo, (po telefonu ali elektronski pošti).

Kako sklenete kibernetsko in IT-pomoč asistenco?

Kibernetska in IT-pomoč je vključena v zavarovanje Paket Dom v Ekskluzivni in Premium paket zavarovanja stanovanjskih premičnin.

Naročite klic osebnega skrbnika strank, ki vam bo predstavil vse podrobnosti.

 

Naročite pogovor z zastopnikom