NAJBOLJŠE ZAVAROVANJE
JE TVOJE RAVNANJE

04.11.2021 | 3 min branja | Podjetje

Lahko se zgodi: huda alergijska reakcija pri frizerju

Zavarovanje splošne odgovornosti pri alergijski reakciji pri frizerju - Generali

Kakšno škodo bi lahko naredila frizerka, da bi stranka zahtevala odškodnino? Tako se je spraševala Nastja, ko je odpirala svoj frizerski salon. K sreči jo je pri obnovitvi zavarovanja čez leto dni zastopnica pregovorila, da pregledata kritja in vključita še zavarovanje splošne odgovornosti. Le mesec kasneje bi Nastja lahko salon izgubila, če se takrat ne bi odločila dodati tega kritja.

 

Zakaj se je Nastja soočila z odškodninskim zahtevkom

Nastja je imela za svoj frizerski salon pogum in vizijo. Ustvarila bo salon, v katerega bodo zahajale mlade in modne stranke, ponudila pa jim bo najnovejše trende z vsega sveta.

Ko je njen salon obiskala stranka, ki je želela najnovejšo modno pričesko v pastelnih barvah, je Nastja pomočnici prepustila, da stranko pripravi na barvanje. Temnolasi stranki je bilo treba najprej s postopkom beljenja posvetliti lase – in tu je prišlo do zapleta. Mlada pomočnica je bila natančna kot vedno, a ko je mešanici dodajala vodikov peroksid, jo je zmotil telefonski klic in zato je mešanico naredila močnejšo kot običajno.

Preparat je stranki povzročil hudo alergijsko reakcijo na lasišču, vratu ter ušesih. Obiskati je morala zdravnika, nekaj časa je manjkala v službi, prav tako pa ji je močna mešanica močno poškodovala lase. Razjarjena stranka, ki je dobro poznala svoje pravice, je od Nastje in njenega salona zahtevala odškodnino.

 

Nastji bi se skoraj podrl svet – rešilo jo je zavarovanje

Odškodnine si Nastja ne bi mogla privoščiti, čeprav je bil salon uspešen in je Nastja lahko najela pomočnico. Njena računica je bila pogumna, saj je še vedno odplačevala kredite za opremo prostora. Najprej par dni ni mogla zatisniti očesa, ko je preračunavala, kako bo zadostila zahtevi stranke, nato pa se je spomnila pogovora z zavarovalno zastopnico.

Le mesec pred tem je Nastja namreč razširila zavarovalna kritja. Ko je salon odprla, je izbrala le požar in poplavo. To se ji je zdelo najnujnejše, glede na to, da je imela v salonu veliko lijakov in hkrati tudi električnih naprav. Trenutek nepozornosti, kratek stik in nesreča bi bila tu. A zastopnica jo je prepričala, da je vključila še kritje splošne odgovornosti. Tako je zavarovalnica krila tudi odškodninski zahtevek stranke.

Zavarovanje odgovornosti

 

Kako je Nastja instinktivno poskrbela za podobo podjetja?

K srečnemu razpletu zgodbe je pripomoglo tudi to, da je Nastja ohranila mirno kri. Na odškodninski zahtevek stranke se je odzvala profesionalno in s trezno glavo takoj, ko je imela načrt, kako bo zahtevek poplačala. Pred odgovorom se je posvetovala tudi s svojo zastopnico.

Prav tako pomembno pa je bilo, da se je stranki osebno opravičila in previdno ponudila, da storitev, če bi jo stranka želela, ko se njeno stanje izboljša, brezplačno opravi ponovno. Stranka se je čez nekaj časa res vrnila in Nastja se ji je v celoti posvetila. Dober glas o profesionalnem vedenju pa je stranka razširila naprej.

 

Nastjin posel leto kasneje cveti

Leto po nesrečnem dogodku Nastjin posel še vedno cveti. Dogodek, ki bi jo lahko spravil v finančne težave in ji uničil dobro ime, je bil na koncu le odlična šola, da za uspeh v poslu potrebuješ dve stvari:

  • zanesljivo varnostno mrežo in
  • pozorno komunikacijo s strankami.

Kako dobro se v teh dveh točkah odreže vaš posel?

 

Kaj krije zavarovanje odgovornosti?

Zavarovanje splošne odgovornosti podjetnike ščiti pred finančnimi posledicami, če bi pri opravljanju dejavnosti po nesreči povzročili:

  • telesne poškodbe, obolenja ali smrt stranke ali tretje osebe,
  • poškodbo, uničenje ali okvaro stvari stranke ali tretje osebe.

Najpogosteje na takšna kritja pomislijo krovci, gradbinci, mehaniki …, a v resnici tovrstni odškodninski zahtevki lahko pokopljejo marsikatero malo podjetje.

Zavarovanje splošne odgovornosti se prilagaja vsakemu posameznemu podjetju oz. vsaki specifični dejavnosti. Nekaterim družbam je na primer priporočljivo ali potrebno dodajati kritja, ki jih spet nekatera druga ne potrebujejo.

Primer: Podjetja, ki izvajajo gradbeno dejavnost, poleg osnovnega kritja potrebujejo še vsaj dodatno kritje za odgovornost za poškodovanje obstoječega objekta, na katerem zavarovanec izvaja storitev. Če ima podjetje tudi zaposlene, je po zakonu dolžno dodati tudi kritje za delodajalčevo odgovornost za morebitne poškodbe ali celo smrt delavca, za katerega je odgovorno.

 

Izognite se tveganjem za vaše podjetje

Z dobrim nasvetom se lahko izognete marsikateremu tveganju. Naročite neobvezujoč klic zastopnika, ki vam lahko pomaga najti rešitve za vaše podjetje.

Naročite klic zastopnika