POENOSTAVITE SI POSLOVANJE, HITRO IN ENOSTAVNO SI LAHKO UREDITE PLAČEVANJE PREMIJ PREKO DIREKTNE OBREMENITVE.

KOMU JE NAMENJENO?

  • Vsem, ki že imate direktno obremenitev TRR vendar ste spremenili številko vašega bančnega računa ali zamenjali vašo banko;
  • Vsem, ki bi namesto plačevanja premij po položnici (UPN) želeli plačevati premijo preko direktne obremenitve vašega TRR;

Plačevanje preko direktne obremenitve je možno mesečno, četrtletno, polletno, letno, oziroma v skladu s pravili za posamezno zavarovalno vrsto (pri avtomobilskem zavarovanju dinamike plačevanja premije ni mogoče spreminjati in je plačilo možno samo po dinamiki plačila premije, ki je bila dogovorjena ob sklepanju). Po prejemu obrazca in zahtevka bomo poskrbeli za otvoritev direktne obremenitve na vašem transakcijskem računu. Na podlagi izpolnjenih podatkov boste na vaš e-poštni naslov prejeli predizpolnjeno dokumentacijo in dodatna navodila.

V primeru, da želite spremeniti direktno obremenitev ali plačevanje preko položnic za ŽIVLJENJSKO zavarovanje, je potrebno priložiti tudi zahtevek za enostavne spremembe OSEBNIH zavarovanj.

Izpolnitev podatkov na spletni strani ne pomeni avtomatične otvoritve direktne obremenitve in je za dokončanje postopka potreben prejem izpolnjene in podpisane dokumentacije (podpisano soglasje in zahtevek za spremembo).

ENOSTAVNO PLAČILO POLOŽNIC BREZ UPORABE SPLETNE BANKE

Komu je nemenjeno?

  • Priročna rešitev je na voljo vsem strankam Generalija, ki niso uporabniki spletne banke, imajo pa eno izmed plačilnih kartic: Mastercard, Visa, Diners in/ali BA/Maestro*.

Kaj je potrebno storiti:

  • Za plačilo uporabite spletni obrazec.
  • Iz položnice, ki ste jo prejeli, prepišite svoje osebne podatke, sklic in znesek za plačilo.
  • Vpišite svoj elektronski naslov.
  • Izberite način plačila in kliknite na eno od plačilnih kartic, ki so vam na voljo.
  • Sledite postopku s klikom na gumb NAPREJ.
  • Po uspešno sklenjenem plačilu boste na vpisani e-naslov prejeli obvestilo o uspešno izvedenem plačilu.
  • Hitro in varno, brez obiska bančne ali poštne poslovalnice.

Spletno plačilo

Za pomoč kontaktirajte svojega zastopnika ali nas pokličite na 080  70 77.


* POMEMBNO vedeti o BA/Maestro kartici: BA/Maestro kartico je treba pred plačilom aktivirati pri svoji banki za spletno plačevanje. Večina strank te storitve nima aktivirane. Če kartica ni aktivirana, plačila ni možno izvesti.