25 let Generali zavarovalnice v Sloveniji

1. 1. 1997 je bila v takratni Ljubljanski zavarovalnici sklenjena prva zavarovalna polica.
Kmalu se je podjetje preimenovalo v Generali-SKB zavarovalnico, leta 2001 pa v Generali zavarovalnico. Štiri leta kasneje je že 79 % vprašanih poznalo našo zavarovalnico, danes pa je takih že 98 %. Delež strank, ki priporočajo zavarovalnico Generali pa se je od leta 2015 povečal za kar 53 %.*
Leta 2020 se je Generali združil z zavarovalnico Adriatic Slovenica in tako strankam ponudil razširjen produktni portfelj. Že v mesecih po združitvi smo z dobrim razumevanjem strank, odličnimi partnerskimi odnosi in tudi s povezanostjo z lokalnim okoljem dosegli višji spontani priklic znamke, nakupno namero in preferenco.
*Vir: Zavarovalniški monitor

25 let je naše vodilo zadovoljstvo strank

Od samega začetka delovanja je bila naše vodilo zadovoljstvo strank. Svojo prisotnost na trgu, prepoznavnost in razlikovanje smo gradili z dobrim razumevanjem njihovih potreb, s strokovnostjo in inovativnostjo ter personaliziranimi zavarovanji in storitvami.
Tako kot v preteklosti, želimo tudi v prihodnosti ljudem omogočiti varnejšo in bolj trajnostno prihodnost.

»Generali se danes ponaša z največjim deležem zelo zadovoljnih strank med večjimi zavarovalnicami v Sloveniji. Je zaupanje vredna in zanesljiva zavarovalnica, ki bi jo priporočil največji delež zavarovancev.«
vir: Brand Track, Aragon 2021

Mogočna zavarovalnica: že 25 let v Sloveniji

Ob naši 25-letnici je Marketing magazin pripravil priložnostno prilogo. Prenesite si datoteko in preberite več o zgodovini Skupine Generali in Generali zavarovalnice na slovenskih tleh ter nas spoznajte - naš način dela, naš pogled na zavarovalništvo in kako so se rojevale inovativne zavarovalniške ideje, za katerimi stoji več kot 1300 zavzetih in strokovnih sodelavcev slovenske zavarovalnice Generali.

Prenesite prilogo

25 let inovativnosti

Od samega začetka našega delovanja so nas potrebe strank spodbujale pri razvoju enostavnih zavarovalniških storitev in atraktivnih ugodnosti. Pri tem smo večkrat orali ledino. Tako smo, na primer:
  • prvi na trgu strankam ponudili sklenitev avto zavarovanja po telefonu,
  • prvi z ugodnejšo ceno nagrajevali varne voznike,
  • prvi omogočali nakup prilagodljivega zavarovanja v samopostrežnih trgovinah,
  • prvi ponudili avtomobilsko zavarovanje preko spleta (z blagovno znamko G24),
  • prvi ponudili aktivno upravljano življenjsko zavarovanje, vezano na enote vzajemnih skladov in številne druge novosti in
  • prvi smo imeli zavarovalniški klub ugodnosti.

Danes pa strankam omogočamo tako sklenitve v živo kot v celoti preko spleta, prav tako pa je na daljavo možen tudi ogled predmeta zavarovanja (avtomobila, stanovanja) – ob sklepanju zavarovanja ali škodnem dogodku. Tudi komunikacija med stranko in agentom je danes mogoča na način kot najbolj ustreza stranki, pa naj bo to v živo, po telefonu, po e-pošti, preko whatsapp-a ali vibra.

25 let razumemo vaše potrebe - spoznajte naša zavarovanja

25 let strokovnosti

Naši zavarovalni zastopniki niso le prodajalci. So tisti, ki znajo stranki ponuditi najboljšo rešitev, upoštevajoč njene želje in življenjski slog. Srčnost, strast in osebni pristop so vrline zastopnika, ki si vzame čas, da stranki prisluhne, ji stoji vedno ob strani in je pravi vseživljenjski partner. O tem, kako je močna vez med zastopnikom in stranko, veliko pove tudi to, da je zastopnik običajno prvi, ki ga stranka pokliče, ko utrpi škodo.

Poiščite zastopnika

Naša zaveza trajnosti

V Skupini Generali smo zavezani trajnostni rasti, ki gradi na trdnih temeljih in predanosti prek 68 milijonov strankam v več kot 50 državah. Naših 165.000 skrbnikov strank se vsakodnevno trudi strankam ponuditi njihovim potrebam prilagojene produkte in storitve, digitalno podprte nasvete in odlično uporabniško izkušnjo. Naša zaveza trajnosti je danes močnejša kot kdaj koli prej in trdno zasidrana v nameri, da ustvarjamo pozitivne učinke za družbo, okolje in naše deležnike.

25 let srčnosti

Svojo zavezo trajnostni prihodnosti in boljši družbi uresničujemo skozi dolgoročne projekte in partnerstva. Tako prispevamo k skrbi za okolje, razvoju športa in umetnosti in ustvarjanju priložnosti za širjenje preventivnih vsebin v lokalnem okolju.

The Human Safety Net

Iniciativa Skupina Generali THE HUMAN SAFETY NET je usmerjena v pomoč ljudem, v Sloveniji to udejanjamo s programom »Rastemo skupaj«, ki je namenjen družinam. Naš cilj, pomoč družinam z otroki, uresničujemo v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje. S številnimi internimi projekti pa uspešno spodbujamo tudi prostovoljstvo med zaposlenimi.

Preventiva v cestnem prometu

Na področju varnosti v cestnem prometu osveščamo, izobražujemo in spodbujamo odgovorno ravnanje vseh udeležencev v prometu. Prispevati želimo k varovanju najranljivejših med njimi in k zmanjšanju prometnih nesreč ter številu njihovih žrtev. S 3D-zebrami npr., opozarjamo na varnost najranljivejših udeležencev v prometu.

Podpora slovenskemu športu

Zavarovalnica je že vrsto let eden ključnih podpornikov slovenskega športa. Podpiramo reprezentance, zveze in velike dogodke, pa tudi manjše klube, društva, ekipe in posameznike, ki šele razvijajo svoje potenciale.  Z našimi sponzoriranci iz sveta športa že od leta 2020 ustvarjamo tudi podkast.

25 let skrbimo za svoje zaposlene

Zvezo vseživljenjskega partnerstva lahko strankam uresničujemo le tako, da jo najprej uresničujemo za svoje zaposlene. Zaposlenim stojimo ob strani in razvijamo njihove veščine v celotnem ciklu njihove zaposlitve, poleg izobraževanj in možnost mednarodnega delovanja pa za dobro počutje skrbi tudi vrsta ukrepov v okviru certifikata Družini prijazno podjetje. Posebno pozornost pa smo zaposlenim posvetili tudi v času epidemije. S prakso skupne jutranje spletne telovadbe smo prepričali tudi žirijo evropskega #BeActive projekta.