Neodvisna raziskava - Zavarovalniški monitor 2018

Zavarovalnica GENERALI d.d. v neodvisni raziskavi družbe GfK – Zavarovalniški monitor* sodeluje že tradicionalno, vse od leta 2009. Tudi letošnji rezultati raziskave so pokazali, da še naprej uspešno ohranjamo naš položaj med najboljšimi na slovenskem zavarovalniškem trgu.

Rezultati neodvisne raziskave Zavarovalniški monitor 2018

SMO ENA IZMED NAJBOLJ PREPOZNAVNIH IN VŠEČNIH ZAVAROVALNIC V SLOVENIJI.

IMAMO VISOK 89% DELEŽ ZADOVOLJNIH STRANK.

PRI UVELJAVLJANJU ŠKODNIH ZAHTEVKOV JE Z NAMI ZADOVOLJNIH KAR 80 % STRANK. 

GLEDE PRIPOROČILA STRANK SE UVRŠČAMO MED NAJBOLJŠE TRI.

Všečnost naše zavarovalnice se v zadnjih petih letih vztrajno izboljšuje.

Večji preskok se je zgodil iz lanskega v letošnje leto, kar nas še naprej ohranja med najbolj všečnimi.

V samem vrhu z zadovoljnimi strankami

Ena izmed naših temeljnih vrednot, na katerih pozorno gradimo vse od našega prihoda na slovenski trg, je zadovoljstvo strank. Ponosni smo, da je letošnja raziskava ponovno dokazala, da smo pri doseganju zadovoljstva zavarovancev med najboljšimi - naše stranke so namreč ene izmed najbolj zadovoljnih. Imamo namreč kar 89 % zadovoljnih strank, kar je za 2 % več kot v preteklem letu. Tako na področju splošnega zadovoljstva strank z zavarovalnico že več let zasedamo najvišja mesta.

Drugi po številu zadovoljnih strank pri uveljavljanju škodnih zahtevkov

Z visoko oceno se ponašamo tudi, ko gre za uveljavljenje škodnih zahtevkov. Kar 80 % (lani 77 %) naših strank je z našim odzivom ob uveljavljanju škodnih zahtevkov zadovoljnih. To je kar 3 % več kot v lanskem letu (77 %).

Med tremi najboljšimi po deležu zagovornikov

Splošno zadovoljstvo z zavarovalnico prispeva tudi k visokemu deležu strank, ki bi nas priporočile svojim prijateljem in znancem. Tokrat bi to storilo kar 40 % naših zagovornikov (povprečje v Sloveniji znaša 37 %, v Evropi 38 %). Tako naš indeks NPS** dosega oceno 18 (povprečje v Sloveniji 12, v Evropi 11), kar nas med konkurenti v Sloveniji uvršča na tretje mesto.

Med vodilnimi tudi po številu novih strank

Zavarovalnico GENERALI d.d. si je za svojo zavarovalnico v letu 2018 izbralo 2 % vseh vprašanjih, kar je enako kot leto poprej, kar nas še vedno uvršča med vodilne.

Veseli nas, da ste nas tudi tokrat prepoznali kot ekonomsko stabilno in varno zavarovalnico, z nenehnim uvajanjem novosti in s pestro ponudbo raznolikih zavarovanj, ki se ponašajo z dobrim razmerjem med kakovostjo in ceno storitve. Še posebej ste pohvalili naše sposobne, strokovne in prijazne zastopnike. Ob tem ste kot pozitivno prepoznali tudi naše zavzemanje za družbeno odgovornost.

*Zavarovalniški monitor je neodvisna raziskava, ki jo družba GfK (Growth from Knowledge) v Sloveniji izvaja enkrat letno, že 18. leto zapored, vse od leta 2000. Raziskava nam omogoča vpogled v gibanje in razvoj zavarovalniškega sektorja, ponudbo in njegov ugled. Izsledki raziskave izpostavljajo vse pomembnejše dejavnike in trende na slovenskem zavarovalniškem trgu. Raziskava zajema vzorec 1.000 oseb, ki je reprezentativen za slovensko populacijo v starosti od 15 do 75 let.

**Indeks NPS (Net Promoter Score) temelji na razmerju med zagovorniki, lojalnimi entuziasti, ki bodo zavarovalnico aktivno priporočali drugim ter obrekovalci oziroma nezadovoljnimi strankami, ki lahko z razširjanjem negativnih mnenj škodujejo ugledu zavarovalnice.