Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.
Skupna ocena
4.6/5
(20333 mnenj strank)
Top 5 ocen
MAŠA K.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
25. 11. 2023 11:25
Obisk na domu, ustrezna predstavitev produkta. Dodatna ureditev potrdila o zavarovanju odgovornosti.
EVA M.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
22. 11. 2023 20:04
Enostavno, hitro in profesionalno opravljeno s strani naše zavarovalne agentke.
SUZANA K.
DOMSKO ZAVAROVANJE
22. 11. 2023 10:14
Odlična ponudba in predstavitev zastopnika.
DARJA V.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
20. 11. 2023 10:57
Ažurno, prijazno in učinkovito, vse na enem mestu.
CVETKA J. J.
TURISTIČNO ZAVAROVANJE
20. 11. 2023 10:22
Sem v celoti zadovoljna s ponudbo, kot tudi z zastopnikom.