Mnenja strank

Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.

Skupna ocena

4.6/5
(33473 mnenj strank)

Top 5 ocen

ANA INJA P.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
3. 5. 2025 6:28

Potrebovala sem storitve zavarovalnice Generali. Vse je bilo opravljeno dosledno in korektno. Šlo je za pomoč na poti.

VIKTORIJA P.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
26. 4. 2025 9:50

Zadnja škoda, ki sem jo imela na avtu je bila je bila z vaše strani urejena hitro in korektno.

SIMON M.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
25. 4. 2025 20:11

Profesionalno, spoštljivo osebno svetovanje. Podrobna predstavitev opcij, ki sem jih imel na izbiro. Različne opcije plačila. Prilagodljivost mojemu urniku.

ALEKSANDRA P. J.
ŽIVLJENJSKO ZAVAROVANJE
25. 4. 2025 16:47

Ažurno odzivanje, jasna navodila ob prijavi škodnega primera.

MARINA T.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
23. 4. 2025 11:16

V primeru, da potrebujem kakršnokoli informacijo se obrnem na našega agenta in takoj dobim odgovor, četudi je izven delavnika.