Mnenja strank

Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.

Skupna ocena

4.6/5
(6337 mnenj strank)

Top 5 ocen

JANKO N.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
6.12.2019. 12:49

Prijazen agent, zaenkrat samo pozitivne izkušnje z zavarovalnico.

NATAŠA K. N.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
5.12.2019. 15:22

Maksimalna angažiranost, da je delo opravljeno kar se le da hitro, po željah stranke in ugodno.

MARJANA K.
PREMOŽENJSKO ZAVAROVANJE
4.12.2019. 12:44

Dobre izkušnje z ocenitvijo škode, se ne komplicira.

VANDA P.
PREMOŽENJSKO ZAVAROVANJE
2.12.2019. 19:21

Korekten in prijazen odnos zaposlenih na prijavi škode v Kranju.

JURE P.
OSEBNO ZAVAROVANJE
25.11.2019. 11:08

Uslužbenci so diskretni, ustrežljivi, prijazni ...