Mnenja strank

Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.

Skupna ocena

4.6/5
(14842 mnenj strank)

Top 5 ocen

JANKO M.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
12. 5. 2023 15:36

Brez čakanja ali raznih preusmeritev na telefonski liniji, jedrnat pogovor, hiter odziv vašega podizvajalca in rešitev naloge.

TANJA G.
DOMSKO ZAVAROVANJE
11. 5. 2023 10:36

Ažurnost in korektnost pri podajanju informacij o zavarovanjih, dosegljivost agenta.

JOŠT K.
DOMSKO ZAVAROVANJE
10. 5. 2023 10:46

Izpolnjena vsa pričakovanja, enostavno.

POLONCA P.
DOMSKO ZAVAROVANJE
8. 5. 2023 10:41

Ker sem bila zadovoljna s tem, kako se je rešil moj zahtevek.

ORJANA H.
DOMSKO ZAVAROVANJE
8. 5. 2023 8:48

Hiter odgovor, prilagodljivost. Razlaga police - bistveno.