Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.
Skupna ocena
4.6/5
(31711 mnenj strank)
Top 5 ocen
MARJANCA F.
ŽIVLJENJSKO ZAVAROVANJE
2. 3. 2025 15:36
Z vsemi storitvami z vami sem do sedaj zadovoljna. Vse je urejeno hitro in v skladu z dogovorom.
TATJANA R. P.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
28. 2. 2025 12:08
Hiter odziv na prošnje za ponudbo, ugodne in konkurenčne cene, jasne ponudbe.
VALENTINA G.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
27. 2. 2025 10:15
Prijaznost, profesionalnost in hitra izvedba. Toplo priporočam!