KAJ O GENERALIJU MENIJO STRANKE?

V zavarovalnici Generali se nenehno trudimo, da so naše stranke čim bolj zadovoljne. Mnenja in ocene zadovoljstva lahko odslej spremljate tudi na naši spletni strani. Redno jih bomo osveževali z najnovejšimi, tako dobrimi kot slabimi.

V zavarovalnici Generali od februarja 2018 v skladu s strategijo celotne mednarodne Skupine Generali merimo zadovoljstvo strank. Izvajamo ga v sklopu sistema NPS (Net Promoter System), ki merjenje zadovoljstva strank omogoča prek specifičnih točk dotika. Merjenje izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov, … Skratka za stranko želimo postati najboljši.

Kako to počnemo?

Preprosto in učinkovito. Po vsakem kontaktu s stranko ji pošljemo elektronsko pošto z dvema vprašanjema: Kako verjetno je, da bi Generali priporočili drugim? Zakaj? Na odgovore in komentarje strank se vedno odzovemo! Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke. Prav v tem je Generali NPS sistem edinstven.

Vabljeni v družbo zadovoljnih strank, preverite uporabniško izkušnjo z nami tudi vi!

Oglejte si mnenja naših strank