Lev svetuje

23.03.2020 | 2 min branja | Avto , Dom , Nezgoda , Tujina , Zdravje , Življenje

Tudi na daljavo vam stojimo ob strani

V Generali zavarovalnici smo v skladu z razglašeno epidemijo zaprli vrata poslovalnic, sedaj vam omogočamo svetovanje, pomoč in sklepanje zavarovanj na daljavo.

Na enem mestu smo zbrali vse, za stranke pomembne informacije glede sklepanja in prijave škode brez stika z zastopnikom in obiska poslovalnic ter dodatna pojasnila v zvezi s kritji sklenjenih zavarovanj.

Podaljšanje avtomobilskega zavarovanja na daljavo

Svetujemo vam, da z obnovo zavarovanja ne čakate na iztek obdobja podaljšanja zavarovanja, ki ga je določila Vlada RS.

  • Nova zavarovalna polica se sklene z datumom poteka predhodne police, s takojšnjim podaljšanjem se lahko ognete sklepanju zavarovanja »za nazaj«.
  • Zavarovanje lahko sklenete na daljavo in prihranite čas, ki bi ga sicer namenili obisku zastopnika ali poslovalnice.

Kako skleniti zavarovanje na daljavo?

Pokličite svojega zastopnika ali mu napišite e-sporočilo:

  • Zaupajte mu svoje želje v zvezi z zavarovanjem, na podlagi tega vam bo pripravil informativni izračun in vam ga poslal v usklajevanje oziroma potrditev.
  • Informativni izračun potrdite, nato vam zastopnik po e-pošti pošlje dokumentacijo in UPN ali račun, ki ga poravnate preko spletne banke.  
  • Premijo je treba poravnati najkasneje v 3 dneh in nam poslati potrdilo o plačilu. S tem je vaše zavarovanje sklenjeno. Police ni potrebno podpisati.
  • Zastopnik vam po e-pošti ali navadni pošti pošlje polico in pripadajočo dokumentacijo, s katero boste lahko uredili registracijo vozila, ko bo to mogoče.

Podobno poteka tudi sklepanje drugih zavarovanj. V primeru, da nimate podatkov zastopnika, pokličite brezplačno telefonsko številko 080 70 77.

Prijava škode na daljavo

Je potrebno škodo prijaviti takoj?

V trenutnih okoliščinah z vsako prijavo škode ni potrebno hiteti.

Za vozila velja:

  • da lahko škodo prijavite kasneje, če je vaše vozilo tehnično brezhibno in ga lahko uporabljate (nastalo škodo fotografirajte),
  • prijavo škodo uredite, če vozilo ni vozno ali ima poškodbe, zaradi katerih ne sme biti v prometu (npr. razbito vetrobransko steklo, odlomljeno ogledalo …).

Za škode v domu in na objektih vas prosimo, da:

  • za nujne zadeve škodo na objektih sanirate in škodo uveljavljate kasneje,
  • škodo dokumentirate, fotografirate.

Spletna prijava škode

Spletna prijava škode preko telefona ali računalnika

Postopek prijave škode preko spleta je enostaven, ves čas vas vodimo skozi postopek s kratkimi, enostavnimi navodili. Prijavite ga lahko iz kraja nesreče, doma, službe … preko:

Predlagamo, da si pred pričetkom postopka pripravite dokumentacijo, ki jo imate na razpolago, na primer:

  • podatke o škodi (kdaj, kje in kako se je zgodila),
  • prometno dovoljenje za vozilo,
  • davčno številko,
  • veljaven e-naslov,
  • fotografije škode,
  • fotografije dokumentacije (policijski zapisnik, izvid, račun ipd.).

Če ste v dvomih glede prijave škode ali postopka, vas prosimo, da nas pokličete v času delovanja klicnega centra na telefonsko številko 080 70 77. V naprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje, če boste morali na pogovor počakati nekoliko dlje kot običajno.

Asistenčna pomoč zavarovancem na cesti

Zavarovancem, ki imajo sklenjeno zavarovanje avtomobilske asistence, nemoteno zagotavljamo asistenčno storitev.

V primerih, kot so:

  • nevozno vozilo zaradi okvare, nezgode,
  • kraje,
  • težav s ključi, gorivom, pnevmatikami …

doma ali v tujini vam zagotavljamo pomoč na cesti s klicem na telefonsko številko 080 88 48 oziroma za klice iz tujine na +386 5 662 85 00.

Koriščenje zavarovanja Specialisti z asistenco - pokličite nas

Naša prioriteta je skrb za stranke in njihovo zadovoljstvo, zato se vsakodnevno trudimo izpolniti vaša pričakovanja. Če potrebujete uveljavljanje zavarovanja Specialisti z asistenco, smo vam na voljo na:

Postopek uveljavljanja storitev:

  1. Kontaktirajte nas, vsakemu zavarovancu vrnemo klic in poiščemo najbolj ustrezno rešitev v trenutnih razmerah.
  2. Uredimo vam video posvet z zdravnikom ustrezne stroke, ki vam bo pomagal pri reševanju vaše težave, tudi v povezavi s koronavirusom. Prav tako vam v primeru potrebe po nujni pomoči, poiščemo možno rešitev pri pogodbenih izvajalcih zavarovalnice. 
  3. Svetujemo pri ureditvi veljavnosti napotnice v javnem sistemu, na osnovi katere vas bomo, takoj ko bo možno, naročili k ustreznemu specialistu v samoplačniški ambulanti in plačali zdravstvene storitve.
  4. Če potrebujete izdelavo drugega mnenja, vam to lahko uredimo na nespremenjen način. 

Kako je z zavarovanjem za tujino?

Potovanja v tujino v skladu s trenutnimi vladnimi ukrepi niso možna. Če se v tujini že nahajate in zbolite, se poškodujete in potrebujete nujno zdravniško oskrbo, vas prosimo, da najkasneje v 24 urah stopite v stik z Asistenčnim centrom Generali + 386 5 66 28 500, kjer vam bodo pomagali v slovenskem jeziku.

V primeru, da ste v drugi državi in potrebujete nujno zdravstveno oskrbo zaradi koronavirusa, vam zavarovanje Tujina tega stroška ne krije, še vedno pa lahko koristite zavarovanje za vse druge primere nujne zdravstvene oskrbe, v skladu z zavarovalnimi pogoji in varnostnimi ukrepi posamezne države.

Zakaj je kritje stroškov nujne zdravstvene oskrbe zaradi koronavirusa izključeno?

Trenutno je v svetu razglašena pandemija, kar je okoliščina, ki je v skladu z zavarovalnimi pogoji zavarovanja za tujino, izključena iz zavarovalnega kritja.

Vsa dodatna pojasnila v zvezi s kritji zavarovanja za tujino, kritjem stroškov odpovedi potovanja in zavarovanja odgovornosti prireditev, smo zbrali tukaj.

Spletna prijava škode

Škodo, nesrečni dogodek lahko prijavite elektronsko, preko enostavnega interaktivnega vprašalnika, kjer koli ste.

Spletna prijava škode