Ker je storitev namenjena le tistim, ki imajo sklenjeno zavarovanje Specialisti z asistenco, na spletni strani storitve z registracijo omogočite, da preverimo vaše zavarovanje.
Da boste lahko vzpostavili stik v kar najhitrejšem času, ko boste zdravnika res potrebovali, priporočamo, da se registrirate takoj po sklenitvi zavarovanja. Ko boste res potrebovali posvet, boste vnesli samo številko svojega mobilnega telefona.
Ne, vaš pogovor z zdravnikom je povsem zaseben in ga upravlja podizvajalec, ki ima pooblastila za izvajanje medicinskih storitev. Morebitne izvide ali drugo dokumentacijo boste dobili le vi. V zavarovalnici nimamo informacije niti o tem, da ste storitev uporabili.
Zato je pomembno, da morebitna napotila sami posredujete na Asistenco Zdravje, sicer vam storitev pri specialistu ne bomo mogli urediti.
Če ne uporabljate pametnega telefona ali nimate interneta, vam predlagamo, da se za pomoč pri registraciji v aplikacijo Halo Doktor ter pri naročanju na termin obrnete na svojce. Zdravnik vas bo nato ob dogovorjenem terminu poklical na stacionarni telefon.
S Halo Doktor zdravnikom se lahko posvetujete o kateri koli zdravstveni težavi, tudi če je bila prisotna pred sklenitvijo zavarovanja ali je kronična. Zdravnik vam lahko razloži tudi izvide, ki ste jih prejeli, in jih na primer ne razumete najbolje ali pa vas skrbijo.
Napotila Halo Doktor, ki jih po posvetu prejmete na e-naslov, morate sami posredovati naši Asistenci zdravje. Najbolje, da to storite na portalu za varno komunikacijo , lahko pa nam jih pošljete tudi po navadni pošti na naslov GENERALI zavarovalnica d.d., Kržičeva ulica 3, 1000 Ljubljana.