Za nas ste edinstveno izjemni in izjemno edinstveni

Verjamemo, da je vsak edinstveno izjemen in izjemno edinstven. Nihče ne pleše kot vi. Nihče ne igra kot vi. Nihče se ne smeje kot vi. Nihče ne joka kot vi. Prav nihče ni tak kot vi. Zato naši zastopniki prilagodijo rešitve vašim željam in potrebam.

Produkti in storitve, prilagojeni potrebam strank

Že 25 let je naše vodilo zadovoljstvo strank. Svojo prisotnost na trgu, prepoznavnost in razlikovanje gradimo z dobrim razumevanjem potreb naših strank, s strokovnostjo in inovativnostjo ter personaliziranimi zavarovanji in storitvami.

  • Zaupa nam več kot 660.000 zavarovancev, ki imajo pod našim okriljem sklenjenih več kot 1.000.000 zavarovalnih polic.
  • Zvestobo naših strank nagrajujemo v Programu prednosti Generali ZAME.
  • Za naše stranke skrbimo z vrsto asistenčnih storitev doma in v tujini.

Dostopni smo na kanalih, ki jih izberejo stranke

Razumemo, da ste preveč zaposleni z življenjem, da bi izgubljali čas z zavarovanji. Zato smo vam skupaj z našimi osebnimi skrbniki strank na voljo tam, kjer vi najlažje in najhitreje urejate svoje posle: na spletu, na telefonu in v živo.

  • Na spletni strani so vam na voljo informacije in klepet v živo.
  • Naši osebni skrbniki strank so dosegljivi v aplikacijah za klepet (Viber, Messenger), na videoklicu, na telefonu in seveda v živo.
  • Zavarovanje lahko sklenete tudi na telefonu, s Halo polico.
  • 24/7 pa lahko zavarovanje sklenete na naši spletni točki G24.

Spletna orodja za lažje urejanje vaših zavarovanj

Za hiter pregled zavarovanj, lahko naše stranke uporabijo portal Moj Generali in aplikacijo Moj Generali. Razumemo tudi, da je nastanek škode neprijeten dogodek, zato mora biti prijava škode čim bolj preprosta.

  • Pregled zavarovalnih polic v vašem žepu z aplikacijo Moj Generali.
  • Hitra in preprosta prijava škode na spletu.
  • Varna digitalna komunikacija tudi takrat, ko morate posredovati občutljive informacije.

Naši produkti se prilagodijo vašim potrebam

Naši produkti zajemajo širok nabor kritij, ki vam pomagajo, da izberete tista, ki jih potrebuje vaš življenjski slog. Vaš osebni skrbnik strank vam bo pomagal izbrati prava kritja.

  • Agenti vam kritja razložijo v enostavnem in razumljivem jeziku.
  • Zavarovanja vključujejo asistenčne storitve, ki vas spremljajo na vsakem koraku.
  • Med kritji posameznega zavarovanja lahko izbirate najbolj ustrezna za vaše potrebe.

Program prednosti Generali ZAME

Za naše stranke in tudi tiste, ki to še niso, ponujamo celovit program prednosti, ki spodbuja zdrav življenjski slog in številna doživetja, pa tudi zavarovalne prednosti.

  • Številni nasveti, vsebine, pa tudi zdravi izzivi.
  • Vrsta ugodnosti naših partnerjev – za družinska doživetja, zdravo življenje, zdravstvene storitve, vaše ljubljenčke in najmlajše v vaši družini.
  • Za zvestobo naših strank se zahvaljujemo tudi s točkami, ki prinašajo dodatne zavarovalne ugodnosti.

Izkoristite ugodnosti

KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?

Zaupajte nam nekaj podatkov in naši osebni skrbniki strank vam bodo z veseljem svetovali o ponudbi zavarovanj, prilagojeni vam in vašim potrebam.

Vašo telefonsko številko potrebujemo, da s kratkim klicem preverimo in potrdimo točnost vaših podatkov.
Vašo poštno številko potrebujemo, da se boste lahko pogovorili z vam najbližjim zastopnikom.
Vaš e-naslov potrebujemo, da z vami lahko komuniciramo tudi pisno.
Iz spodnjega seznama izberite, kaj vas zanima.
Vpišite morebitna vprašanja in nam zaupajte svoje želje.
*Polja, označena z zvezdico, so obvezna.


Zavarujemo vse, kar vam veliko pomeni