Želiš postati osebni skrbnik strank v prodaji?

Preveri mite in resnice ter oddaj prijavo.
Morda je prvi korak na poti do izjemne kariere.

Opis delovnega mesta Prijavi se

Ne veš, če je zavarovalni zastopnik poklic zate? S poklicem zavarovalnega zastopnika je povezanih mnogo mitov, a redki med njimi so resnični. Je delo zavarovalnega zastopnika finančno stabilno? Je naloga zavarovalnega zastopnika, da "teži ljudem"? Mora zavarovalni zastopnik "plavati" brez pomoči? Zavarovalni zastopniki Generalija odgovarjajo, kaj tiči za najbolj pogostimi miti.


 

Iščeš zaposlitev v finančno stabilnem okolju, ki spodbuja raznolikost in vlaga v nenehno rast in učenje?

Ti je pomemben dinamičen življenjski stil in fleksibilnost dela?

Želiš biti strokovnjak na svojem področju, pridobiti zaupanje strank in graditi dolgoročne odnose?

GENERALI zavarovalnica d.d. je ena izmed vodilnih zavarovalnih skupin na svetu. V več kot 50 državah po svetu 57 milijonom zavarovancem pomagamo ustvariti varnejšo in bolj trajnostno prihodnost skozi skrb za njihova življenja in sanje. Levjesrčni osebni skrbniki razumejo svoje stranke in jim stojijo ob strani v vseh življenjskih obdobjih s ponudbo inovativnih in personaliziranih zavarovalnih rešitev.

 

Postani osebni skrbnik strank v prodaji

Zaposlujemo na delovna mesta v prodajni mreži: Osebni skrbnik strank za premoženjska in osebna zavarovanja (m/ž), Pomožni zavarovalni zastopnik – skrbnik strank (m/ž), Zavarovalni zastopnik za prodajo osebnih zavarovanj (m/ž), Pomožni zavarovalni zastopnik za prodajo osebnih zavarovanj (m/ž).

 

Če se prepoznaš v nalogah, kot so:

  • ustvarjanje in širjenje kroga strank, s katerimi sklepaš dolgoročne odnose,
  • prodajne aktivnosti skozi katere razvijaš podjetniško žilico,
  • nenehno nadgrajevanje svojega strokovnega znanja in prodajnih veščin,
  • deljenje dobrih praks na skupnih srečanjih s celotnim timom.

 

In izpolnjuješ naslednje pogoje:

  • dosežena najmanj V. stopnja izobrazbe,
  • aktivno znanje slovenskega jezika,
  • vozniški izpit B-kategorije in lasten prevoz,
  • imaš licenco AZN ali pa je nimaš, a si jo pripravljena/pridobiti z našo pomočjo,
  • potrdilo o nekaznovanosti.

 

Te vabimo v delovno okolje, za katerega zaposleni pravijo, da:

  • pripadnost močni blagovni znamki nudi poslovno varnost in stabilnost,
  • treningi in mentorstvo v sklopu Akademije Generali nudijo vso podporo in ti pomagajo k uspehu,
  • široka paleta produktov ustvarja priložnosti za širitev kroga strank,
  • prožen delovni čas omogoča svobodo pri oblikovanju urnika,
  • dobri odnosi med sodelavci in pozitivna klima naredijo delo prijetnejše,
  • je z digitalnimi orodji delo preprostejše in pot do uspeha še lažja,
  • za varnejši jutri podjetje skrbi skozi različna kolektivna zavarovanja za zaposlene in svojce,
  • ukrepi certifikatov DPP in DOD omogočajo lažje usklajevanje zasebnega in poslovnega življenja.

 

S kandidati, ki že imajo opravljeno licenco AZN bomo sklenili pogodbo za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim delom. S kandidati, ki licence AZN še nimajo, bomo sklenili pogodbo za določen čas treh mesecev, za čas preden opravijo licenco.

Stopi na novo pot!

Postani del zavarovalnice, ki postavlja trende in razbija mite. Izkoristi priložnosti, ki jih ponuja delo v mednarodnem okolju, kjer karierno rast negujemo skozi izkušnje, ideje in inovativne rešitve. Svojo prijavo z življenjepisom oddaj s klikom na gumb Prijavi se do 20. februarja 2023.

Prijavi se!

Naši agenti razbijajo zavarovalniške mite

ZAVAROVALNIŠKI MIT #1:Kot zastopnik nimaš zagotovljene finančne stabilnosti

Andreja Perše, osebna skrbnica strank za premoženjska in osebna zavarovanja iz Brezovice, ki je z nami že 17 let, razbija mit o negotovi finančni stabilnosti zavarovalnih zastopnikov.

ZAVAROVALNIŠKI MIT #2: Delo zastopnika je enolično in dolgočasno

O enoličnosti in dolgočasnosti dela zavarovalnega zastopnika Gregor Kozlevčar, osebni skrbnik strank iz Velenja, ne ve nič. Čeprav je pri Generaliju že 6 let.

ZAVAROVALNIŠKI MIT #3: Kot zastopnik težiš strankam

Z mitom, da zastopniki težijo strankam, se Maja Kovač Miklavčič, osebna skrbnica strank iz Kopra, ki je v Generaliju že 4 leta, ne strinja.

ZAVAROVALNIŠKI MIT #4: Stranke zastopnikom ne zaupajo

V treh letih, kar je z nami osebni skrbnik strank Matej Brank iz Selce, gradi odnos s strankami predvsem na zaupanju.

ZAVAROVALNIŠKI MIT #5: Kot zastopnik si takoj »vržen v vodo« in prepuščen samemu sebi

Osebna skrbnica strank Tina Spasič iz Ivančne Gorice, se je poprijela z mitom o zavarovalnem zastopniku brez varnostne mreže. Pred 5 leti, ko je pri nas začenjala, tega ni občutila.

ZAVAROVALNIŠKI MIT #6: Zavarovalničarja prepoznaš po aktovki

Žan Klemina, osebnik skrbnik strank iz Maribora, aktovke sicer ne uporablja, zato pa pri vsaki stranki uporabi osebni pristop.

ZAVAROVALNIŠKI MIT #7: Samo če si ekonomist in obvladaš cifre, si lahko zastopnik

Kranjčanka Vesna Ilić, osebna skrbnica strank pri nas že 8 let pa zaključuje, da nas razlike bogatijo - tudi v spretnostih in znanjih.