Specialisti z asistenco

Hiter dostop do splošnega zdravnika in specialistov. Izognite se dolgim čakalnim vrstam.

Sklenite zavarovanje Uveljavite zavarovanje

Hitra vrnitev v aktivno življenje

Zavarovanci Specialistov z asistenco, ki ob bolezni ali nezgodi koristijo zdravstvene storitve iz tega zavarovanja, se v aktivno življenje vrnejo povprečno 3 mesece prej kot tisti, ki zavarovanja Specialisti z asistenco nimajo.

Pogovorite se z zastopnikom

Opis kritij

Zavarovanje krije vse potrebne zdravstvene storitve za diagnozo novonastale bolezni ali nezgode.

So storitve našega asistenčnega centra Asistenca zdravje, kjer prejmete vse potrebne informacije o zavarovanju in o pogojih uporabe zavarovanja. Prijazni svetovalci vam odobrijo, organizirajo zdravstvene storitve in jih plačajo neposredno izvajalcu.

Ko boste potrebovali storitve iz zavarovanja, pokličite Asistenco zdravje na brezplačno telefonsko številko 080 81 10 (vsak delovnik 8:00-16:00) ali pišite na zdravje.si@generali.com.

Potrebujem asistenco

Storitev omogoča takojšnji video klic z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine vse dni v letu, tudi ob koncu tedna ali na praznik, od 6. do 22. ure. Zdravnik je običajno na voljo že v 15 minutah, lahko pa izberete posvet ob predhodno dogovorjenem terminu (video ali telefonski klic). Število klicev je neomejeno.

Zdravnik pacientu izda izvid z razlago, lahko pa ga napoti na specialistični pregled v okviru zavarovanja Specialisti z asistenco brez napotnice izbranega osebnega zdravnika. Tako lahko bistveno hitreje odkrijemo zdravstveno težavo.

Preberite tudi podrobno predstavitev kritja. Če storitev že imate in potrebujete posvet, je Halo Doktor zdravnik dostopen na spletni strani halodoktor.si/generali.
 

Zavarovanje krije vse zdravstvene storitve na vseh področjih medicine. Izjema so le revmatologija, psihiatrija, stomatologija, merjenje dioptrije in storitve iz estetskih razlogov.

Specialistična obravnava Vključuje vse potrebne specialistične preglede, enostavne diagnostične preiskave (na primer ultrazvok, rentgen, laboratorij) in enostavne ambulantne posege (kot je aplikacija blokade, punkcija in podobno).
Zahtevne diagnostične preiskave Zahtevne diagnostične preiskave so nadaljevanje specialistične obravnave in so potrebne za postavitev diagnoze oz. zdravljenje novonastale bolezni in poškodbe (na primer računalniška tomografija, magnetna resonanca, gastroskopija, kolonoskopija).


Storitve niso omejene s številom, ceno in seznami zdravstvenih storitev, le z letno zavarovalno vsoto.

Priznani zdravniki mednarodne mreže Teladoc Health vam izdelajo pisno drugo mnenje o vaši diagnozi in možnostih zdravljenja. Izdelajo ga tudi za bolezni in poškodbe, ki ste jih imeli že ob sklenitvi zavarovanja, tudi za kronične bolezni in prirojene težave.
Iz svojega zavarovanja ste upravičeni do drugega mnenja tudi za vašega partnerja, otroke do 27. leta in starše.

Po enem letu trajanja zavarovanja vam pripada ena od preventivnih storitev, nato pa vsaki dve leti nova oziroma ponovitev katere od že uporabljenih storitev.  Kritje lahko izberete, če ste dopolnili 15 let.  Izbirate lahko med naslednjimi pregledi oziroma preiskavami:

  • Ultrazvok trebuha
  • Ultrazvok vratnih arterij
  • Ultrazvok skrotuma in testisov
  • Ultrazvok dojk
  • Ultrazvok vratu in ščitnice
  • Laboratorijski pregled krvi in urina z izvidom
  • Pregled za športno aktivne
  • Fizioterapevtski pregled (60 minut)
  • Paradontološki pregled zob in ustne votline s čiščenjem zobnega kamna

Po pregledu ali preiskavi prejmete tudi izvid. Opis preventivnih pregledov in preiskav najdete v pogojih zavarovanja.

Z rehabilitacijo spodbujamo dolgoročno zdravje zavarovanca. Kritje vključuje:

  • Načrt zdravljenja - svetovanje o nadaljnjem zdravljenju poškodbe zaradi nezgode, za katero je bila potrebna hospitalizacija, za dosego optimalnega poteka zdravljenja in rehabilitacije.
  • Ambulantno fizioterapijo, ki jo potrebujete po opravljenem operaciji, poškodbi kosti in tkiv (potrebna je slikovna diagnostika) ter po carskem rezu. Krijemo fizioterapijo, ki se izvaja manualno (tehnike, ki se izvajajo z rokami) in traja do 60 minut pri preverjenih izvajalcih. Na leto plačamo fizioterapijo do skupne vrednosti 400 EUR oziroma 800 EUR pri osebah do 65. leta starosti.
  • Psihološka pomoč ob resnem zdravstvenem stanju, trajni izgubi delovne zmožnosti opravljanja poklica, poporodni depresiji ali izgubi ožjega družinskega člana. Za posamezen zavarovalni primer plačamo stroške ambulantne psihoterapije ali klinične psihologije do deset individualnih obravnav, skupno do 700 EUR letno.

Kritje operacij vključuje diagnostične in/ali terapevtske posege, ki so nadaljevanje specialistične obravnave ali zahtevne diagnostične preiskave in so potrebni za postavitev diagnoze oziroma za zdravljenje novonastale bolezni.
Operacije krijemo ne glede na to, ali zavarovanec prenoči v bolnišnici ali ne. O tem odloča zdravnik. Izbirate lahko med dvema paketoma in različnimi zavarovalnimi vsotami:

  • Ožji (na primer operacije krčnih žil, ultrazvočno razbijanje žolčnih kamnov, operacija karpalnega kanala) do zavarovalne vsote 4.000 EUR na leto.
  • Širši, ki vključuje tudi ortopedske operacije (artroskopija kolena, rekonstrukcija ali fiksacija vezi kolenskega sklepa, rekonstrukcija rotatorne manšete, Hallux valgus) do zavarovalne vsote 8.000 EUR /15.000 EUR na leto.

Podroben seznam operacij je naveden v pogojih zavarovanja.

Plačilo zdravil, ki vam jih je zdravnik predpisal na beli recept v okviru specialističnega pregleda, preiskave ali posega. V lekarni zdravila plačate sami, denar (do 200 EUR na leto) pa vam povrnemo, ko predložite račun o nakupu in dokazilo o predpisanem zdravilu.
Za povračilo stroškov prosimo izpolnite obrazec Povračilo stroškov iz naslova zdravstvenih zavarovanj (OBR-RZP 495).

Kako uveljavim zavarovanje Specialisti z asistenco?

  1. Potrebujete posvet s splošnim zdravnikom?
    Prijavite se v aplikacijo Halo Doktor in izberite video- ali telefonski klic.
    Po posvetu boste na vaš e-naslov prejeli izvid z zdravniškim mnenjem. Če potrebujete nadaljnje specialistično zdravljenje, vas zdravnik v izvidu napoti k specialistu v okviru zavarovanja  Specialisti z asistenco. Tak izvid velja v okviru zavarovanja kot napotilo za specialista, zato ga posredujte Asistenci Zdravje.

  2. Imate napotnico in potrebujete specialista?
    Napotnico, ki ste jo dobili od svojega izbranega osebnega zdravnika ali po posvetu z zdravnikom Halo Doktor, lahko izkoristite na dva načina:

Dodatno zavarovanje Zdravil - razširjeno

Zavarovanje, ki se dodatno priključi k zavarovanju Specialisti z asistenco, krije stroške zdravil (do 100 EUR na leto), ki jih obvezno zdravstveno zavarovanje ne krije. To so zdravila, predpisana na beli (samoplačniški) recept v količini, ki pri akutnih stanjih zadošča za obdobje zdravljenja akutnega stanja, pri kroničnih boleznih oziroma stanjih pa največ za tri mesece.

Zavarovanje zdravil krije tudi doplačila za zdravila, ki so na listi tako imenovanih medsebojno zamenljivih zdravil in ki imajo ceno višjo od najvišje priznane vrednosti. Izdaja se izključno v lekarnah. Kadar predpisanega zdravila ni na voljo na domačem trgu, je oskrba mogoča iz tujine. Zavarovanje Zdravil lahko sklenete, če ste stari med 18 in 85 let.

Kakšna je premija za Specialiste z asistenco?

Premija za zavarovanje je odvisna od starosti zavarovanca.

Starostni razred (v letih) Mesečna premija (z vključenim davkom)
1 - 15 že od 7,04 €
16 - 25 že od 8,22 €
26 - 35 že od 8,68 €
36 - 45 že od 9,88 €
46 - 55 že od 11,86 €
56 - 65 že od 13,49 €
66 - 75 že od 12,85 €
76 - 85 že od 14,69 €
86 + že od 18,01 €

 

Dodatne ugodnosti ob sklenitvi zavarovanja

  • *Generali ZAME lojalnostni popust do višine 35 %, ki vam pripada za sklenjena zavarovanja pri nas in se obračuna glede na število zbranih Generali točk.
  • 5-% družinski popust (vsaj 2 ožja družinska člana, na primer vi in vaš partner, vi in vaši otroci …)
  • S članstvom v programu prednosti ZAME lahko koristite še *Generali ZAME kupon, ki vam v prvem zavarovalnem letu dodatno zagotavlja do 30-% popust, odvisno od števila zbranih Generali točk.

*Več na www.generali-zame.si.

Če želite sestaviti zavarovanje po svoji meri, naročite pogovor z zastopnikom, ki vam bo predstavil kritja, primerna za vas.

Pogovorite se z zastopnikom

Mnenja naših strank

Julija Šega, zavarovanka: "Kvaliteta vsakdanjega življenja šepa, čim človek ni zdrav, ni celovit, je poškodovan. Zavarovanje bi priporočila vsakemu posamezniku, ker je rešitev ob vsakem problemu mnogo hitrejša in mnogo kakovostnejša, kot bi bila preko javnega zdravstva."

Nesreča med rekreacijo

Maja je navdušena športnica. Med rekreativno odbojko na mivki je kot že mnogokrat skočila, ob pristanku pa je začutila pekočo bolečino v kolenu. Takoj je zaslutila, da je s kolenom nekaj hudo narobe. Rentgen na urgenci ni pokazal realnega stanja, zato so jo napotili na magnetno resonanco.

Asistenca zdravje, ki jo je poklicala, ker je imela sklenjeno zavarovanje Specialisti z asistenco, ji je v nekaj dneh uredila magnetno resonanco in prvi pregled pri ortopedu. Takrat je izvedela, da je imela pretrgane skoraj vse vezi v kolenu in poškodovan meniskus. Očitno šokirani Maji je ortoped z vso tenkočutnostjo pomagal razumeti diagnozo.

Z izidom ortopeda je Asistenca zdravje uredila naslednji pregled, za tem fizioterapije in nazadnje še operacijo. V zasebnem zdravstvenem sistemu je opravila eno samo operacijo, medtem ko bi bilo v javnem zdravstvenem sistemu zaradi kompleksnosti poškodbe potrebnih več operacij, Majin osebni zdravnik se s takim primerom ni še srečal.

Težko obdobje priprav na operacijo in okrevanja je Maja premagala s pomočjo pregledov in vaj, pa tudi posluha in psihološke podpore ortopeda in fizioterapevtke. Rehabilitacija tudi 9 mesecev po operaciji še traja, a Maja  že hodi in se veseli dne, ko se bo lahko ponovno ukvarjala s športom.

Stroški

Magnetna resonanca 275 €
Pregledi pri ortopedu (6 pregledov) 420 €
Fizioterapija (do limita zavarovalne vsote) 400 €
Operacija do zavarovalne vsote za operacije 8.000 €
SKUPAJ 9.095 €

Image

Pogosta vprašanja

Zavarovanje lahko sklenejo osebe od 1. do 85. leta starosti.

  • 1 – 65 let (zaradi bolezni in nezgode)
  • 1 – 30 let (samo zaradi nezgode – paket Nezgodni)
  • 66 – 85 let (zaradi bolezni in nezgode oziroma samo zaradi nezgode)

Trajanje zavarovanja je 1 leto z avtomatičnim podaljševanjem za enako časovno obdobje.

Če v času trajanja zavarovanja oseba preide v naslednji starostni razred, se premija prilagodi novi starosti (poviša).

Pri prehodu v višjo starostno skupino pri dopolnjenih 66-ih letih se paket zavarovanja prilagodi enemu izmed paketov Senior. Zavarovanje se lahko podaljšuje do poteka zavarovalnega leta, v katerem oseba dopolni 100 let.

Zavarovancu, ki je ob sklenitvi izbral paket Nezgodni, se ob dopolnjenem 36. letu starosti paket preoblikuje v enega izmed paketov, ki veljajo v primeru bolezni in nezgode.

Ne. Ker je zavarovalna premija odvisna od starosti, se sproti prilagaja. Če v času trajanja zavarovanja zavarovana oseba preide v naslednji starostni razred, se premija prilagodi novi starosti (poviša).

Prve tri mesece od dne sklenitve zavarovanja, lahko uveljavljate storitve za zdravljenje posledic nezgode in uveljavljanje drugega mnenja. Ostale storitve lahko uveljavljate po preteku prvih 3 mesecev.

Halo Doktor lahko uporabljate že naslednji dan po podpisu ponudbe.

Seveda se lahko zavarujejo tudi športniki, je pa ob določenih aktivnostih potrebno doplačilo. Doplačila na premijo za šport (30 %, 60 % ali 250 %) se za zavarovanca od dopolnjenega 15. leta starosti obračunajo zaradi:

  • nevarnih športnih aktivnosti,
  • športnih aktivnostih v določenih športnih panogah (pri treningu in udeležbi na javnih športnih tekmovanjih, če je zavarovanec registrirani član športne organizacije) in
  • športnih aktivnosti profesionalnega športnika.

Ob izbranem paketu Nezgodni je doplačilo za nevarne športne aktivnosti in športne aktivnosti v določenih športnih panogah 100 % oziroma 200 %, profesionalni športnik pa tega paketa ne more skleniti.

Doplačilo na šport se ne nanaša na kritja Halo Doktor, Preventivni pregledi in preiskave ter Drugo zdravniško mnenje, prav tako ne velja za dodatno zavarovanje Zdravil.

  1. Potrebujete posvet s splošnim zdravnikom?
    Prijavite se v aplikacijo Halo Doktor in izberite video- ali telefonski klic.
    Po posvetu boste na vaš e-naslov prejeli izvid z zdravniškim mnenjem. Če potrebujete nadaljnje specialistično zdravljenje, vas zdravnik v izvidu napoti k specialistu v okviru zavarovanja  Specialisti z asistenco. Tak izvid velja v okviru zavarovanja kot napotilo za specialista, zato ga posredujte Asistenci Zdravje.

  2. Imate napotnico in potrebujete specialista?
    Napotnico, ki ste jo dobili od svojega izbranega osebnega zdravnika ali po posvetu z zdravnikom Halo Doktor, lahko izkoristite na dva načina:

V kopici zdravstvenih zavarovanj in različnih izrazov zanje marsikoga zanima, kaj omogočajo različne oblike zdravstvenih zavarovanj in kam se med njimi omogočajo Specialisti z asistenco. V nasvetu Kaj krije obvezno zdravstveno zavarovanje? preberite odgovore na najpogostejša vprašanja in zmote.

Kako lahko sklenete zavarovanje Specialisti z asistenco?

Zavarovanje lahko sklenete:

Preverite lahko tudi spletno ponudbo na G24.

 

Pogovorite se z zastopnikom

 

Rdeča svetuje

Kaj krije obvezno zdravstveno zavarovanje

Preberite, kakšna je razlika med obveznimi in prostovoljnimi zdravstvenimi zavarovanji, kaj nudijo zavaorvanja iz prve in kaj iz druge skupine ter kako izbrati zavarovanje za vaše potrebe.

Kako pozdravimo sindrom karpalnega kanala

Sindrom karpalnega kanala je ena najpogostejših okvar perifernega živčevja pri odraslih, ki prizadene od tri do šest odstotkov svetovnega prebivalstva. Preberite, kako se postavi diagnoza in kakšno je zdravljenje.

Zakaj je pomembno, da pridobite drugo zdravniško mnenje?

Vsak pacient ima pravico do drugega zdravniškega mnenja, pridobite pa ga lahko v okviru javnega zdravstva, samoplačniško ali v okviru police zdravstvenega zavarovanja. Vedeti morate le, kako!