S klicem na Asistenčni center uveljavljate Asistenco Podjetnik. To pomeni, da na Asistenčni center lahko pokličete v primeru nastanka nujnega primera in ko potrebujete hitro pomoč.
To je odvisno od vašega izbranega paketa. Pri paketu Maksi lahko koristite tri primere na leto, pri paketu Maksi Plus pa šest primerov na leto.
Nujni primer uveljavljate s klicem na Asistenčni center, kjer na kratko opišete nujni primer in navedete pomoč, ki jo potrebujete.
Ob tem sporočite tudi vaše ostale podatke:
- ime in priimek,
- naziv podjetja,
- naslov,
- številko in datum veljavnosti police,
- kje se trenutno nahajate in
- vašo telefonsko številko
. Sodelavec v Asistenčnem centru vas bo vodil skozi postopek in organiziral potrebno pomoč.
Če imate na vašem domačem naslovu prijavljeno poslovno dejavnost in temu posebej namenjene prostore, vam priporočamo sklenitev poslovnega zavarovanja z dodatnim zavarovanjem Asistenca Podjetnik.
Zavarovalnino bomo izplačali direktno izvajalcem.
Če ste stroške poravnali sami in ste nam jih posredovali, vam bomo zavarovalnino nakazali v 14 dneh od dneva, ko bomo razpolagali z vso potrebno dokumentacijo.
Če se v času nastanka nujnega primera nahajate v tujini in morate zaradi tega svoje bivanje predčasno prekiniti, vam zavarovalnica povrne stroške povratka v domovino. To velja le, ko je nastala škoda večja od 4.000 EUR.