Asistenca Podjetnik

Asistenca Podjetnik vam nudi organizacijo pomoči, ko jo najbolj potrebujete.

Želim nasvet

Asistenca Podjetnik v praksi

Ko imate sklenjeno Asistenco Podjetnik, vam ob nastanku nujnega primera organiziramo hitro pomoč in krijemo stroške te pomoči. S klicem na 080 88 48 iz Slovenije ali +386 5 66 28 500 iz tujine za vas organiziramo potrebno storitev. Odločite se lahko za paket Maksi ali Maksi Plus.

Na primer: Ob okvari hladilnika, ki ga potrebujete za opravljanje vaše dejavnosti in za katerega je sklenjeno požarno zavarovanje pri nas, organiziramo dostavo in krijemo stroške nadomestnega hladilnika enake zmogljivosti, kot ste ga imeli ob nastanku nujnega primera. Vendar največ do prostornine 470 litrov in za čas popravila oziroma največ za osem dni.

Vsa zavarovalna kritja Asistence Podjetnik

  • Asistenčne storitve:
    dostopnost Asistenčnega centra v slovenskem jeziku 24 ur na dan in vse dni v tednu,
    prihod in organizacija obrtnika, ki bo opravil obrtniške storitve,
    organizacija ostalih storitev, ki so krite v sklopu tega zavarovanja.
  • Storitve vodovodnega inštalaterja.
  • Mizarske storitve.
  • Storitve električarja.
  • Ključavničarske storitve.
  • Zidarske storitve.
  • Storitve krovca.
  • Kleparske storitve.
  • Storitve serviserja klimatskih naprav in toplotnih črpalk.
  • Storitve čistilnega servisa.
  • Nujno varovanje.
  • Najem nadomestne zamrzovalne skrinje.
  • Najem hladilnika.
  • Najem električnega agregata.
  • Organizacija selitve in skladiščenja.
  • Predčasna vrnitev v domovino.
  • Podajanje informacij o storitvah drugih izvajalcev.

Pogosta vprašanja in odgovori

Če na vaše vprašanje ne najdete odgovora, naročite klic zastopnika, ki vam bo z veseljem pomagal.

S klicem na Asistenčni center uveljavljate Asistenco Podjetnik. To pomeni, da na Asistenčni center lahko pokličete v primeru nastanka nujnega primera in ko potrebujete hitro pomoč.

To je odvisno od vašega izbranega paketa. Pri paketu Maksi lahko koristite tri primere na leto, pri paketu Maksi Plus pa šest primerov na leto.

Nujni primer uveljavljate s klicem na Asistenčni center, kjer na kratko opišete nujni primer in navedete pomoč, ki jo potrebujete.
Ob tem sporočite tudi vaše ostale podatke:

  • ime in priimek,
  • naziv podjetja,
  • naslov,
  • številko in datum veljavnosti police,
  • kje se trenutno nahajate in
  • vašo telefonsko številko

. Sodelavec v Asistenčnem centru vas bo vodil skozi postopek in organiziral potrebno pomoč.

Če imate na vašem domačem naslovu prijavljeno poslovno dejavnost in temu posebej namenjene prostore, vam priporočamo sklenitev poslovnega zavarovanja z dodatnim zavarovanjem Asistenca Podjetnik.

Zavarovalnino bomo izplačali direktno izvajalcem.

Če ste stroške poravnali sami in ste nam jih posredovali, vam bomo zavarovalnino nakazali v 14 dneh od dneva, ko bomo razpolagali z vso potrebno dokumentacijo.

Če se v času nastanka nujnega primera nahajate v tujini in morate zaradi tega svoje bivanje predčasno prekiniti, vam zavarovalnica povrne stroške povratka v domovino. To velja le, ko je nastala škoda večja od 4.000 EUR.

Kako lahko sklenete Asistenco Podjetnik?

Asistenca Podjetnik je dodatno zavarovanje, ki ga lahko priključite Paketu Podjetnik ali Paketu Obrt Podjetje, če imate sklenjeno tudi zavarovanje za požarne nevarnosti. Premija je odvisna od izbranega paketa.

Naročite klic skrbnika strank, ki vam bo predstavil vse podrobnosti.

Naročite klic