Aktualno

Pomembno obvestilo za stranke:
Po zaprtju poslovalnic in škodnih centrov ostajamo na voljo za poslovanje NA DALJAVO.


15.03.2020

Spoštovani,  

ob razglašeni epidemiji koronavirusa v Sloveniji in v skrbi za zdravje vseh, smo v GENERALI zavarovalnici z vso odgovornostjo in skrbnostjo sprejeli ukrepe, s katerimi želimo našim strankam olajšati poslovanje s svojo zavarovalnico.



Od vključno ponedeljka, 16. 3. 2020, ZAPIRAMO vse svoje poslovalnice in škodne centre po Sloveniji.
 
Kratka navodila, da vam olajšamo poslovanje z zavarovalnico:
 

SKLENITEV ALI OBNOVA ZAVAROVANJA

  • Pokličete svojega zastopnika ali na brezplačno telefonsko številko 080 70 77. 
  • Svojemu zastopniku lahko pošljete elektronsko sporočilo, sporočilo lahko pošljete tudi na info.si@generali.com.
 
PRIJAVA ŠKODE
  • Prijavite škodo preko spleta na www.generali.si/prijava-skode.
  • Prijavite škodo preko portala Moj Generali (velja za prijavo škode avtomobila in doma).
  • Prijavite škodo preko elektronskih naslovov oz. telefonskih številk, ki so vam na voljo na naslednji spletni povezavi www.generali.si/poslovalnice (izberite Reševanje škodnih dogodkov).
  • Pokličite ali napišite elektronsko sporočilo svojemu zastopniku, ki bo poskrbel in uredil vse potrebno za rešitev škode ali vam posredoval dodatna pojasnila.

Sporočamo vam, da s prijavo škode na vozilu v teh okoliščinah ni potrebno pretirano hiteti. V primeru, da je vaše vozilo tehnično brezhibno, lahko vozilo uporabljate in škodo uveljavljate kasneje. Prosimo vas le, da ohranite dokaze (npr. fotografije). Zaradi nastalih okoliščin vas prosimo, da v tem času urejate le najbolj nujne zadeve, zaradi katerih vozilo ne sme biti v prometu (npr. razbito vetrobransko steklo, odlomljeno ogledalo ipd).

Zelo nujne zadeve v primeru nastale škode na objektih lahko sanirate tudi sami in kasneje uveljavljate škodo. Prosimo vas, da nastalo škodo ustrezno dokumentirate, torej fotografirate.

OBVEŠČANJE ZAVAROVANCEV

V zavarovalnici bomo skrbno in redno obveščali vse svoje zavarovance o novih navodilih, usmeritvah in možnostih poslovanja z nami.

Vabimo vas, da spremljate objave na naši spletni strani www.generali.si, prek portala Moj Generali in družbenih omrežij LinkedIn in Facebook.

V GENERALI zavarovalnici se trudimo, da bo poslovanje z nami potekalo kar se da nemoteno. Ob tem se vam vnaprej opravičujemo in vas prosimo za razumevanje, če bo treba kakšno minuto več počakati na prosto telefonsko linijo ali odgovor preko elektronskega sporočila.

 
Hvala za zaupanje.
 
GENERALI zavarovalnica