Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.
Skupna ocena
4.6/5
(24498 mnenj strank)
Top 5 ocen
NADA K.
TURISTIČNO ZAVAROVANJE
21. 4. 2024 11:04
Prijaznost zastopnice, predstavitev različnih ponudb.
JANEZ R.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
19. 4. 2024 13:08
Dobre izkušnje v preteklosti, najugodnejša ponudba sedaj.
DEJAN Č.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
18. 4. 2024 11:30
Profesionalni korekten odnos agenta ... Zadovoljen.
ANDREJKA V.
ŽIVLJENJSKO ZAVAROVANJE
18. 4. 2024 10:31
Hitro odzivna referentka zavarovalnice. Prijazno osebje ob klicu za pomoč, ob težavi na cesti.