NAJBOLJŠE ZAVAROVANJE
JE TVOJE RAVNANJE

27.06.2016 | - min branja |

Neroden padec s kolesa in zlom pete

Verica Zarnik je aktivna upokojenka. Kot pravi, ji nikoli ni dolgčas. Za dobro fizično kondicijo skrbi s kolesarjenjem, zato jo boste na kranjskih ulicah verjetno videli kar na kolesu. Lani jeseni se je za las izognila prometni nezgodi, vendar je ob zaviranju nerodno padla s kolesa in si pri tem poškodovala nogo. Kako huda je poškodba, je izvedela že isti dan na urgenci na Jesenicah.

Verico smo vprašali, kakšna je bila njena izkušnja ob nezgodi in kako je zadovoljna s storitvijo, ki jo ponujamo našim zdravstvenim zavarovancem.

 

Kakšna je bila diagnoza?

Po nezgodi me je noga zelo bolela kljub temu, da sem v kar dobri fizični kondiciji. Otroka, sin in hčerka, sta že odrasla in imata že svoji družini, tako da sem svojim vnukinjam tudi zelo aktivna babica. Po padcu so me odpeljali v bolnišnico na Jesenice, kjer me je diagnoza zlom pete seveda zelo presenetila.

Kako poteka zdravljenje takšne poškodbe?

Zdravniki so se posvetovali o tem, ali naj me operirajo, potem pa smo se skupaj odločili, da bo zame morda bolje, če ne. Pogoj pa je bil, da 10 tednov stopala ne obremenjujem. Predpisali so mi vaje za razgibavanje in utrjevanje mišic ter vsakodnevno injekcijo proti strjevanju krvi za 52 dni. To je seveda pomenilo, da na nogo sploh nisem smela stopiti! V prvem trenutku šok, potem pa me je že zaskrbelo, kako bom skrbela za svoje gospodinjstvo. Mož je namreč zaradi službe veliko zdoma.

Kaj ste naredili potem, kako ste si organizirali življenje?

Trenutek streznitve nastopi zelo hitro. Takoj sem začela razmišljati, kako si lahko poenostavim življenje. Na srečo so mi ob strani stali najbližji, ki so poskrbeli za najnujnejše. Spomnila pa sem se tudi na svojo zavarovalnico. Pri nas imamo vse pri AS-u! Že veliko let zaupamo skrb za varnost svoji zavarovalni zastopnici Marti Miklaužič iz poslovne enote Kranj. Ker sem že v pokoju in sem menila, da nezgodam nisem preveč izpostavljena, nisem imela sklenjenega nezgodnega zavarovanja. Seveda pa ti takšni dogodki dajo misliti, kako je pomembno to zavarovanje. Zato sem poklicala zastopnico in ji povedala, kako je z mano. K sreči mi je Marta takoj ponudila odlično rešitev. Ker imam dopolnilno zdravstveno zavarovanje urejeno pri AS-u, me je spomnila, da imamo vsi AS-ovi zavarovanci s sklenjenim dopolnilnim zdravstvenim zavarovanjem brezplačno zavarovanje pomoči na domu, ki vključuje tudi prevoze na preglede, ko se pripeti nezgoda. In seveda, za varnejšo prihodnost sem sklenila tudi nezgodno zavarovanje.

Kako vam je koristilo zavarovanje pomoči?

Zastopnica mi je pojasnila vse prednosti. Zavarovanje omogoča štiri brezplačne prevoze na zdravniške preglede in 50 ur pomoči na domu, ko sam ne moreš poskrbeti zase. To pa še ni vse! Marta je tako prijazna, da se je ponudila, da lahko namesto mene odide tudi po nakupih, česar pa na srečo nisem potrebovala, saj mi je na pomoč priskočila družina. Ker pa so seveda vsi moji domači zaposleni s svojimi službami in družinami, sem si rekla, da bom preizkusila storitev prevoza na zdravniške preglede.

Smo v AS-u upravičili vaša pričakovanja?

Mnogo več kot to! Prijazne uslužbenke na zavarovalnici so poskrbele, da sem takoj stopila v stik s prevozniki. To sta bila prijazna Danijel in Andreja Raca, ki sta obenem bolničarja. Zato sta mi lahko svetovala, kako bo moje okrevanje potekalo najhitreje. Kar trikrat sta me odpeljala na Jesenice na pregled k zdravniku. Ob prvem obisku zdravnika je Danijel zame uredil tudi vse potrebno v zvezi z zdravniško dokumentacijo, jo predal na okencu in obvestil, katerega zdravnika čakam. Vse to so malenkosti, ki se zdravemu človeku ne zdijo pomembne. Ko pa imaš bergle in rok ne moreš uporabljati, je to res neprecenljiva pomoč! Iskrena hvala obema, da razumeta bolnike. Po treh mesecih se je moja peta popolnoma pozdravila. Res je, da sem za svoje zdravje tudi sama naredila precej, saj sem nogo nenehno razgibavala. AS-ova pomoč pa mi je bila v zelo veliko oporo, saj zaradi poškodbe nisem po nepotrebnem obremenjevala družine.

Kaj lahko po vašem mnenju naredimo za še večje zadovoljstvo strank?

Predvsem ohranite storitev na tako visoki ravni, kot je zdaj. Tu pa je še neprecenljivi človeški faktor! Zastopnica Marta in bolničar Danijel sta se res izkazala kot osebi, ki razumeta in želita, predvsem pa znata pomagati. Vsem drugim polagam na srce, naj nikar ne spregledajo dobrodošlega darila v obliki zavarovanja prehodne oskrbe. Meni je bilo v veliko pomoč, zato si želim, da bi zanj izvedelo čim več ljudi, prijateljev, znancev …

Preverite, kaj vse vam ponuja Center Zdravje AS - nova storitev za zdravstvene zavarovance!