Specialisti z asistenco

Hiter dostop do splošnega zdravnika in specialistov. Izognite se dolgim čakalnim vrstam.

Želim nasvet

Naše stranke o izbiri življenjskega zavarovanja

Rok, zavarovanec: "Pri zdravju ni čakalnih vrst."

Sebastian Jeke, zavarovanec

»Zaradi težav s kolenom sem se obrnil na Asistenco zdravje. Moje težave so se pričele v času epidemije koronavirusa, ko izvajanje nenujnih zdravstvenih storitev ni bilo možno. V zavarovalnici so mi uredili koriščenje zavarovanja v obliki video posveta z ortopedom dr. Bogdanom Ambrožičem. Z izvedbo specialističnega pregleda na daljavo sem zelo zadovoljen. Dr. Ambrožič je vrhunski strokovnjak, vzel si je čas za pogovor in pregled MR izvida, preko kamere sem mu pokazal funkcionalnost svojega kolena. ePosvet se mi zdi dobra ideja, ki bi lahko tudi v prihodnje nadomestila osebni obisk pri specialistu, kadar ta ni nujno potreben.«

Halo Doktor

Halo Doktor je dodatno kritje pri zavarovanju Specialisti z asistenco, ki omogoča hiter in enostaven zdravstveni posvet na daljavo (video ali telefonski klic) z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine.

Dostopnost

Vse dni v tednu med 6. in 22. uro, tudi med prazniki.
Prek računalnika, tablice in telefona.
Neomejeno število klicev.

 

Hiter odziv zdravnika

Lahko izberete takojšnji video klic (praviloma v roku 15 minut) ali se naročite na prosti termin, ki vam ustreza.

Posvet

Hiter in enostaven zdravstveni posvet o vašem zdravstvenem stanju na daljavo z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine.

Priprava izvida, HALO DOKTOR napotnice

Po opravljenem posvetu prejmete izvid z razlago ter priporočilo zdravnika, lahko tudi HD napotnico za morebitno nadaljnje zdravljenje v okviru zavarovanja Specialisti z asistenco.

Kako uveljavljati storitev?

  1. Na spletni strani halodoktor.si/generali aktivirate dodatno kritje s klikom na okence »PRIJAVA«.
  2. V aplikacijo Halo Doktor nato vnesete številko svojega mobilnega telefona in vpišete varnostno kodo, ki jo prejmete na SMS. Ob prvi prijavi vpišete še vaše podatke: ime in priimek, datum rojstva ter elektronski naslov.
  3. Po vpisu podatkov lahko izberete video klic ali se naročite na prosti termin. Pred začetkom video posveta vam pomagamo preveriti vse potrebne nastavitve, da bo kakovost video posveta čim boljša.   
  4. V nekaj minutah po opravljenem pogovoru z zdravnikom prejmete izvid in morebitno HD* napotnico.
    * HALO DOKTOR napotnica velja za nadaljnje zdravljenje v okviru zavarovanja Specialisti z asistenco.

 

Drugo mnenje

Ali ste se znašli v situaciji, ko imate pomisleke glede postavljene diagnoze ali priporočenega zdravljenja? Menite, da nimate vseh potrebnih informacij za pravilno odločitev o nadaljnjem zdravljenju?

Storitev Drugo mnenje omogoča, da v najkrajšem času prejmete pisno mnenje mednarodnih strokovnjakov o svoji diagnozi ali zdravljenju, ne da bi vam bilo treba za to odpotovati v tujino. Na podlagi pridobljenega mnenja boste lažje sprejeli nadaljnje odločitve o zdravljenju.

Zanesljiv partner

Mednarodno priznani strokovnjaki Advance Medical skrbijo za 35 milijonov strank v 125 državah sveta.

Hiter odziv

V roku 24 delovnih ur od prejema zahteve po drugem mnenju vas kontaktira zdravnik skrbnik Advance Medical, ki vam pomaga zbrati potrebno dokumentacijo za izdelavo drugega mnenja.

Priprava mnenja

Mednarodno priznani strokovnjaki bodo pripravili mnenje. Poročilo boste prejeli v slovenščini.

Posvet

Posvetuje se lahko z zdravnikom skrbnikom Advance Medical v Sloveniji in pridobite informacije o možnosti zdravljenja v tujini.

Za celo družino

Storitev Drugo mnenje lahko koristijo tudi vaši ožji družinski člani (partner, otroci do 21. leta, starši)

Hitra vrnitev v aktivno življenje

Zavarovanci Specialistov z asistenco, ki ob bolezni ali nezgodi koristijo zdravstvene storitve iz tega zavarovanja, se v aktivno življenje vrnejo povprečno 3 mesece prej kot tisti, ki zavarovanja Specialisti z asistenco nimajo.

Paketi po vaši meri

Izbirate lahko med tremi paketi, ki vključujejo različen obseg zdravstvenih storitev. Drugo mnenje je vključeno v vse tri pakete.

Mali paket vključuje asistenčne in zdravstvene storitve do višine 2.000 EUR letno.  

Organizacija in plačilo zdravstvenih storitev:

  • specialistične obravnave – specialistični pregled, enostavne diagnostične preiskave (UZ, RTG, laboratorij …) in enostavni ambulantni posegi (aplikacija blokade, punkcija …);
  • zahtevne diagnostične preiskave (CT, MR, kolonoskopija, gastroskopija …);
  • načrta zdravljenja poškodbe zaradi nezgode, za katero je bila potrebna hospitalizacija, da bi zagotovili optimalni potek zdravljena;
  • strokovnega posveta, ki vključuje svetovanje pooblaščenega zdravnika po telefonu v zvezi z obstoječim zdravstvenim stanjem;
  • psihološke pomoči v primeru resnega zdravstvenega stanja ali ob izgubi ožjega družinskega člana v obliki ambulantne psihoterapije ali klinične psihologije (do 700 EUR na leto).

Storitve Asistence zdravje:

  • pridobitev informacij o zdravstvenih zavarovanjih, izvajalcih zdravstvenih storitev, pogojih in načinu uveljavljanja pravic iz zavarovanja in v sistemu javne zdravstvene službe v Sloveniji;
  • odobritev in organizacija zdravstvenih storitve pri pogodbenih izvajalcih zdravstvenih storitev;
  • organizacija izvedbe strokovnega posveta in drugega mnenja.

Srednji paket vsebuje poleg storitev malega paketa še:  

  • organizacija in plačilo ambulante fizioterapije po opravljenem operativnem posegu, zlomu kosti, delnem ali popolnem izpahu sklepa oziroma po delni ali popolni raztrganini mišic, tetiv oziroma vezi ter po carskem rezu (do 400 EUR na leto);
  • plačilo zdravil, predpisanih na beli recept v okviru specialističnega pregleda, diagnostične preiskave ali posega (do 200 EUR na leto).

Skupna zavarovalna vsota srednjega paketa znaša do 3.000 EUR.

Veliki paket vsebuje poleg storitev malega in srednjega paketa organizacijo in plačilo:

  •  operativnega posega do 7.000 EUR na leto (artroskopija ramena, kolena, operativno zdravljenje krčnih žil, operacija karpalnega kanala, UZ razbijanje ledvičnih kamnov ...).

Skupna zavarovalna vsota velikega paketa znaša do 10.000 EUR.

Nesreča med rekreacijo

Maja je navdušena športnica. Med rekreativno odbojko na mivki je kot že mnogokrat skočila, ob pristanku pa je začutila pekočo bolečino v kolenu. Takoj je zaslutila, da je s kolenom nekaj hudo narobe. Rentgen na urgenci ni pokazal realnega stanja, zato so jo napotili na magnetno resonanco.

Asistenca zdravje, ki jo je poklicala, ker je imela sklenjeno zavarovanje Specialisti z asistenco, ji je v nekaj dneh uredila magnetno resonanco in prvi pregled pri ortopedu. Takrat je izvedela, da je imela pretrgane skoraj vse vezi v kolenu in poškodovan meniskus. Očitno šokirani Maji je ortoped z vso tenkočutnostjo pomagal razumeti diagnozo.

Z izidom ortopeda je Asistenca zdravje uredila naslednji pregled, za tem fizioterapije in nazadnje še operacijo. V zasebnem zdravstvenem sistemu je opravila eno samo operacijo, medtem ko bi bilo v javnem zdravstvenem sistemu zaradi kompleksnosti poškodbe potrebnih več operacij, Majin osebni zdravnik se s takim primerom ni še srečal.

Težko obdobje priprav na operacijo in okrevanja je Maja premagala s pomočjo pregledov in vaj, pa tudi posluha in psihološke podpore ortopeda in fizioterapevtke. Rehabilitacija tudi 9 mesecev po operaciji še traja, a Maja  že hodi in se veseli dne, ko se bo lahko ponovno ukvarjala s športom.

Stroški

Magnetna resonanca 250 €
Pregledi pri ortopedu (6 pregledov) 420 €
Fizioterapija (do limita zavarovalne vsote) 400 €
Operacija do zavarovalne vsote za operacije 8.000 €
SKUPAJ 9.070 €

Image

Ko se zgodi

Asistenca zdravje

Ko boste potrebovali storitve iz zavarovanja ali želite koristiti Drugo mnenje, pokličite Asistenco zdravje na brezplačno telefonsko številko 080 81 10 ali pišite na zdravje.si@generali.com.

Naš svetovalec se bo v vašem imenu dogovoril za hiter pregled pri specialistu oziroma za koriščenje druge zdravstvene storitve. Pokličite in pomagali vam bomo poiskati najprimernejšo rešitev za vašo težavo.

NOVO! Zavarovancem nudimo tudi takojšen posvet z zdravnikom na daljavo, v katerem se lahko o svojih težavah pogovorite prek video klica takoj (praviloma v roku 15 minut) ali se naročite na prosti termin, ki vam ustreza.

Asistenca zdravje vam olajša pot do ustreznega zdravnika, diagnoze in okrevanja.

PREBERITE VEČ Potrebujem asistenco

Nimate potrpljenja za dolge čakalne vrste pri specialistih?

Zavarovanje Specialisti z asistenco vam omogoča, da boste na vrsti lahko že v 10 dneh.  

Naročite svetovalca

Pogosta vprašanja

Zavarujejo se lahko osebe od 1. do 70. leta starosti.

Zavarovanje velja eno leto z možnostjo podaljševanja do preklica oziroma do dopolnjenega 75. leta starosti.

Ob sklenitvi zavarovanja je čakalna doba tri mesece, razen v primeru zdravljenja posledic nezgode. Začetek veljavnosti dodatnega kritja Halo Doktor je naslednji dan po podpisu ponudbe.

Za storitve (npr. izdaja dvojnika police, izdaja potrdil o zavarovanosti ...), ki jih zavarovalec ali zavarovanec posebej zahteva od nas, trenutno ne obračunavamo nadomestila stroškov.

Rdeča svetuje

Kako dolgo bi čakali na specialista, če bi šlo za vašega otroka?

Odrasli z obiskom zdravnika pogosto odlašamo do zadnjega trenutka in upamo na izboljšanje stanja. Pri otrocih je drugače. Ko zbolijo najmlajši, se ustrašimo posledic ali morebitnega poslabšanja, zato želimo pregled čim prej.

Matjaž je posvet z ortopedom opravil prek video povezave

Včasih je težko zdravnika obiskati osebno - to se je zgodilo tudi Matjažu, ki je za to pregled opravil na daljavo. Preberite, kako mu je zdravnik pomagal in kaj vi lahko storite, da bodo vaša kolena bolj zdrava.

Naj dolge čakalne dobe postanejo preteklost

Poznate trenutek, ko v rokah držite napotnico za specialistični pregled, pa ne veste, na katerega izvajalca bi se obrnili, da boste najhitreje na vrsti? Gotovo pa želite biti pregledani čim prej, da se boste izognili težavam, skrbem in bolečini.