MOJ GENERALI - SPLETNI PORTAL IN MOBILNA APLIKACIJA


Kot vaš nepogrešljivi sopotnik vam z aktualnimi informacijami in koristnimi podatki olajša življenje in poskrbi za brezskrbne poti. Hitro in zanesljivo, kjerkoli ste in kadarkoli potrebujete našo pomoč.

Zakaj MOJ GENERALI?

  • ZA HITER DOSTOP

Za vas smo vse pomembne kontaktne telefonske številne zbrali na enem mestu. Na voljo so vam klicni center Generali, asistenčni centri v Sloveniji in v tujini ter številke reševalcev in gasilcev.

  • ZA NAJKRAJŠO POT DO NAS

Preverite, kje je naša najbližja odprta poslovalnica ali škodni center ter kako najhitreje pridete do nas. 

  • ZA ENOSTAVEN PREGLED, PRIJAVO ŠKOD TER HITRO POMOČ

Na voljo je tudi možnost pregledovanja podatkov o vaših veljavnih zavarovalnih pogodbah, prijava škode za avtomobilsko in premoženjsko zavarovanje ter storitev "Pomoč na cesti" s povezavo na asistenčni center zavarovalnice Generali.

  • ZA PAMETNO SHRANJEVANJE DOKUMENTOV

Vaše zavarovalne police, zelena karta, vozniško in prometno dovoljenje, asistenčne kartice ter osebni dokumenti bodo z našo aplikacijo vedno pri roki

 

APLIKACIJO MOJ GENERALI SI BREZPLAČNO NALOŽITE PREKO SPLETNE TRGOVINE:  

 NA SPLETNI PORTAL LAHKO DOSTOPATE S KLIKOM NA >> Moj GENERALI



SPLOŠNA DOLOČILA UPORABE MOBILNE APLIKACIJE MOJ GENERALI

/

Dostop do spletnega portala in namestitev aplikacije na vaš telefon

Spletni portal MOJ GENERALI je na voljo na moj.generali.si.
Namestitev mobilne aplikacije MOJ GENERALI je brezplačna. Na voljo je za pametne telefone z operacijskim sistemom Android (5.0 in novejši) ali iOS. Namestite jo lahko preko spletne trgovine Google Play (za telefone z operacijskim sistemom Android) ali App Store (za telefone z operacijskim sistemom iOS).

Uporaba in registracija

Uporaba spletnega portala in mobilne aplikacije je brezplačna, za osnovni dostop do portala in aplikacije se ni potrebno registrirati. Registracija je potrebna, če želite dostopati do svojih zavarovalnih pogodb ali prijaviti škodo. Pri uporabi mobilne aplikacije se po ceniku operaterja uporabniku aplikacije zaračuna le prenos podatkov.

Za uporabo nekaterih funkcij (»Poslovalnice«, »Novice«, …), ki jih aplikacija nudi, je potrebna aktivna internetna povezava.

Za polno delovanje aplikacija potrebuje dovoljenje za dostop do:
- kamere in shranjevanje – za slikanje in shranjevanje dokumentov v »Moji dokumenti«;
- lokacije – za izračun oddaljenosti poslovalnic in škodnih centrov glede na trenutno lokacijo uporabnika;
- telefon – za direkten klic na »GENERALI Asistenca«.

Nadgradnje

Spletni portal in aplikacijo bomo redno nadgrajevali. Priporočamo vam, da si aplikacijo ob nadgradnji takoj posodobite. Le tako boste lahko izkoristili nove funkcionalnosti.

Morebitne težave

V primeru težav z uporabo spletnega portala in aplikacije ali ob njunem nepravilnem delovanju, vas prosimo, da se obrnete na naš Klicni center. Na voljo smo vam preko brezplačne telefonske številke 080 70 77 ali elektronskega naslova info.si@generali.com.

Ostala določila

Zavarovalnica GENERALI d.d. si pridržuje pravico, da spletni portal in aplikacijo MOJ GENERALI spremeni, zamenja ali nadgradi, po predhodnem obvestilu tudi umakne. Pogoji uporabe aplikacije se lahko spremenijo po predhodni objavi na spletni strani in opozorilu uporabniku ob posodobitvi aplikacije. 

Omejitev odgovornosti

Zavarovalnica GENERALI d.d. ne prevzema odgovornosti za škodo, ki jo zaradi nepravilne uporabe aplikacije ali zaradi kršitve zakonskih določil ali varnostnih pravil utrpijo uporabniki aplikacije ali tretje osebe.

Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. App Store is a service mark of Apple Inc.