Specialisti z asistenco

Želite svojim zaposlenim zagotoviti hitrejše okrevanje po bolezni ali nezgodi?

Želim nasvet

Prednosti za podjetje 

Podjetje, ki je zavarovalo svoje zaposlene, poskrbi:

  • da zaposleni hitro pridobijo diagnozo, se pravočasno zdravijo in ozdravijo ter vrnejo v aktivno življenje in na delo;
  • da z lažjim in hitrejšim dostopom do zdravstvenih storitev ter z večjim obsegom le teh skrajšajo čas odsotnosti in izboljšajo zdravstveno stanje svojih zaposlenih;
  • da bolniške odsotnosti zaposlenih ne vplivajo preveč na poslovanje podjetja (manj stroškov bolniških nadomestil ter stroškov nadomeščanja odsotnih delavcev).
Zanimivost: Če se zaposleni na delo vrne vsaj 10 dni prej, lahko podjetje s privarčevanim denarjem plača letno premijo zavarovanja Specialisti z asistenco za zaposlenega.

Prednosti za zavarovanca

Večletne izkušnje, zaupanje mnogih strank in odlični odnosi z izvajalci zdravstvenih storitev našim zavarovancem zagotavljajo:

  • hiter in enostaven zdravstveni posvet na daljavo (video ali telefonski klic) z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine – Halo Doktor;
  • hiter dostop do specialističnih pregledov, diagnostičnih preiskav, psihološke pomoči, drugega zdravniškega mnenja, načrta zdravljenja ter izbranih operacij in fizioterapije;
  • hiter proces naročanja prek Asistence zdravje na 080 81 10.

Zanimivost: V letu 2022 smo za naše zavarovance organizirali in plačali 16.370 zdravstvenih storitev.

Halo Doktor

Storitev omogoča takojšnji video klic z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine ali posvet na izbrani termin.

Dostopnost

Vse dni v tednu med 6. in 22. uro, tudi med prazniki.
Prek računalnika, tablice in telefona.
Neomejeno število klicev.

 

Hiter odziv zdravnika

Lahko izberete takojšnji video klic (praviloma v roku 15 minut) ali se naročite na prosti termin, ki vam ustreza.

Posvet

Hiter in enostaven zdravstveni posvet o vašem zdravstvenem stanju (tudi obstoječa stanja in kronična obolenja) na daljavo z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine.

PRIPRAVA IZVIDA, KI LAHKO VKLJUČUJE NAPOTILO NA SPECIALISTIČNI PREGLED

Po opravljenem posvetu prejmete izvid z razlago ter priporočilo zdravnika, ki vas lahko napoti na morebitno nadaljnje zdravljenje v okviru zavarovanja Specialisti z asistenco.

Kako uveljavljati storitev?

  1. Na spletni strani halodoktor.si/generali aktivirate dodatno kritje s klikom na okence »PRIJAVA«.
  2. V aplikacijo Halo Doktor nato vnesete številko svojega mobilnega telefona in vpišete varnostno kodo, ki jo prejmete na SMS. Ob prvi prijavi vpišete še vaše podatke: ime in priimek, datum rojstva ter elektronski naslov.
  3. Po vpisu podatkov lahko izberete video klic ali se naročite na prosti termin. Pred začetkom video posveta vam pomagamo preveriti vse potrebne nastavitve, da bo kakovost video posveta čim boljša.   

Paketi po vaši meri

Izbirate lahko med naslednjimi paketi, ki vključujejo različen obseg zdravstvenih storitev.

Paket MALI SREDNJI SREDNJI+ VELIKI VELIKI+
Letna zavarovalna vsota paketa 2.000 3.000 7.000 10.000 12.000
Asistenčne storitve
Halo Doktor
Specialistična obravnava
Zahtevna diagnostična preiskava
Drugo zdravniško mnenje
Načrt zdravljenja
Psihološka pomoč 700 700 700 700 700
Zdravila na beli recept 200 200 200 200
Fizioterapija 400 400 400 800
Operativni poseg Ožji paket
4.000
Širši paket
8.000
Širši paket
8.000
Preventivni pregledi in preiskave Dodatno kritje k izbranemu paketu - opcijsko

Letne zavarovalne vsote so izražene v EUR.

Paket Mali vključuje asistenčne in zdravstvene storitve do višine 2.000 EUR letno.  

Organizacija, zagotavljanje in plačilo zdravstvenih storitev:

  • Halo Doktor – posvet z zdravnikom splošne oziroma družinske medicine na daljavo;
  • specialistična obravnava – specialistični pregled, enostavne diagnostične preiskave (UZ, RTG, laboratorij …) in enostavni ambulantni posegi (aplikacija blokade, punkcija …);
  • zahtevna diagnostična preiskava (CT, MR, kolonoskopija, gastroskopija …);
  • načrt zdravljenja poškodbe zaradi nezgode, za katero je bila potrebna hospitalizacija, z namenom zagotoviti optimalni potek zdravljenja;
  • psihološka pomoč v primeru resnega zdravstvenega stanja, trajni izgubi delovne zmožnosti opravljanja poklica ali ob izgubi ožjega družinskega člana ter poporodni depresiji v obliki ambulantne psihoterapije ali klinične psihologije (do 700 EUR na leto);
  • drugo zdravniško mnenje, ki ga pripravi in izdela izvajalec Teladoc Health, v okviru katerega deluje tim mednarodno priznanih zdravnikov.

Drugo mnenje vključuje mnenje o težavi, priporočila mednarodno priznanih strokovnjakov ter informacije o možnostih nadaljnjega zdravljenja v Sloveniji in tujini. Morebitne nadaljnje zdravstvene storitve se zavarovancu organizirajo in plačajo iz zavarovanja Specialisti z asistenco, glede na obseg kritja in določila pogojev, ki veljajo za sklenjeno zavarovanje.

Storitve Asistence zdravje:

  • pridobitev informacij o zdravstvenih zavarovanjih, izvajalcih zdravstvenih storitev, pogojih in načinu uveljavljanja pravic iz zavarovanja in v sistemu javne zdravstvene službe v Sloveniji;
  • odobritev in organizacija zdravstvenih storitev pri pogodbenih izvajalcih zdravstvenih storitev;
  • organizacija izdelave načrta zdravljenja v primeru poškodb zaradi nezgode in izvedbe drugega zdravniškega mnenja.

Paket Srednji poleg storitev paketa Mali vsebuje še:  

  • organizacijo in plačilo ambulantne fizioterapije po opravljenem operativnem posegu, zlomu kosti, delnem ali popolnem izpahu sklepa oziroma po delni ali popolni raztrganini mišic, tetiv oziroma vezi ter po carskem rezu (do 400 EUR na leto);
  • plačilo zdravil, predpisanih na beli recept v okviru specialističnega pregleda, diagnostične preiskave ali posega (do 200 EUR na leto).

Skupna zavarovalna vsota paketa Srednji znaša do 3.000 EUR.

Paket Srednji + poleg storitev paketov Mali in Srednji vsebuje še organizacijo in plačilo:

  • operativnega posega (ožji paket) do 4.000 EUR na leto (npr. operativno zdravljenje krčnih žil, rektoskopski poseg, kirurška odstranitev izrastkov kože, brazgotin in mehkih delov, operacija karpalnega kanala, UZ razbijanje žolčnih kamnov ...).

Skupna zavarovalna vsota paketa Srednji + znaša do 7.000 EUR.

Paket Veliki poleg storitev paketov Mali, Srednji in Srednji + vsebuje še organizacijo in plačilo:

  • operativnega posega (širši paket) do 8.000 EUR na leto (npr. artroskopija komolca, ramena, kolena, UZ razbijanje ledvičnih kamnov ...).

Skupna zavarovalna vsota paketa Veliki znaša do 10.000 EUR.

Paket Veliki + poleg storitev vseh predhodnih paketov vsebuje 

  • višjo zavarovalno vsoto za fizioterapijo – 800 EUR.

Skupna zavarovalna vsota paketa znaša 12.000 EUR.

Kritje Preventivni pregledi in preiskave zagotavlja eno od navedenih preventivnih storitev po izboru zavarovanca, in sicer prvič po enem letu od začetka kritja, nato ob avtomatskem podaljševanju zavarovanja vsaki dve leti eno izbrano storitev. Izbirati je možno med naslednjimi preventivnimi pregledi oziroma preiskavami:

  • Ultrazvok trebuha
  • Ultrazvok vratnih arterij
  • Ultrazvok skrotuma in testisov
  • Ultrazvok dojk
  • Ultrazvok vratu in ščitnice
  • Laboratorijski pregled krvi in urina
  • Pregled za športno aktivne
  • Fizioterapevtski pregled
  • Parodontološki pregled zob in ustne votline s čiščenjem zobnega kamna

Izračun

Premija zavarovanja je odvisna od povprečne starosti zaposlenih v posameznem podjetju, od števila zaposlenih in obsega sklenjenih zavarovanj pri zavarovalnici Generali.

Primer osnovne premije za podjetje s povprečno starostjo zaposlenih 40 let, brez upoštevanih popustov, ki pripadajo posameznemu podjetju.

Povprečna starost - 40 let mali SREDNjI SREDNJI+ VELIKI VELIKI+
Mesečna premija na osebo 8,67 12,10 13,75 17,20 19,87
  PREVENTIVNI PREGLEDI IN PREISKAVE
Mesečna premija na osebo 7,14

Mesečne premije so izražene v EUR. Premije vključujejo 8,5 % DPZP.

Ponudbo za vaše podjetje vam z veseljem pripravimo. Zadostuje podatek o povprečni starosti in številu zaposlenih, ki nam ga posredujete na info.si@generali.com.

Uroševe težave s križem

Podjetnik Marko, gradbenik s 100 zaposlenimi, je za zaposlene sklenil kolektivno zavarovanje Specialisti z asistenco. Želel jim je pomagati do zdravja in zmanjšati obseg odsotnosti z dela zaradi bolniškega staleža. Za svoje zaposlene, ki so v povprečju stari 42 let, je sklenil PAKET VELIKI zavarovanja z mesečno premijo 10,89 EUR.

42-letnega Uroša je pri delu na gradbišču zvilo v križu. Z napotnico osebnega zdravnika za pregled pri specialistu ortopedu se je obrnil na Asistenco zdravje, na brezplačno številko 080 81 10. Že naslednji dan so ga obvestili, da ima termin pregleda pri specialistu ortopedu čez 5 dni. Uroš je pri specialistu opravil pregled z RTG obdelavo, dobil zdravila na beli recept ter napotilo na MRI preiskavo ledvene hrbtenice. Uroš je izvid z napotilom na MRI posredoval v Asistenco zdravje, kjer so mu organizirali preiskavo v roku 7 dni, takoj naslednji dan pa še kontrolni pregled pri ortopedu. Zdravnik je ugotovil, da ne gre za enkratno težavo, ampak bo potrebna operacija. Uroš je bil naročen na poseg 10. dan po opravljenem kontrolnem pregledu pri specialistu. Okrevanje po posegu je trajalo 15 dni, nato je pričel še s fizioterapevtsko obravnavo (10 dni). Po opravljeni fizioterapiji se je stanje Urošu hitro izboljšalo. Samo 50 dni po nastanku bolečine so bile Uroševe težave že preteklost.

POVPREČNO TRAJANJE ZDRAVSTVENE OSKRBE V JAVNEM ZDRAVSTVENEM SISTEMU: 250 DNI

TRAJANJE ZDRAVSTVENE OSKRBE PO ZAVAROVANJU SPECIALISTI Z ASISTENCO: 50 DNI

UROŠ SE JE VSAJ 6 MESECEV HITREJE VRNIL V SLUŽBO. PODJETNIK JE POSKRBEL ZA SVOJEGA DELAVCA IN HKRATI PODJETJU ZMANJŠAL STROŠKE BOLNIŠKEGA NADOMESTILA TER NJEGOVEGA NADOMEŠČANJA.

Stroški

Pregled pri ortopedu 80 €
RTG 25 €
Zdravilo 10 €
Magnetna resonanca 250 €
Kontrolni pregled pri ortopedu 50 €
Poseg hernia diska 1.316 €
Fizioterapevtska obravnava 360 €
SKUPAJ 2.091 €

Image

Asistenca zdravje

Naš svetovalec se bo v vašem imenu dogovoril za hiter pregled pri specialistu oziroma za koriščenje druge zdravstvene storitve. Pokličite in pomagali vam bomo poiskati najprimernejšo rešitev za vašo težavo.

Asistenca zdravje vam olajša pot do ustreznega zdravnika, diagnoze in okrevanja.

Preprosto je, pokličite 080 81 10.

Preberite več

Največ nam pomeni zadovoljstvo naših strank

Pogosta vprašanja

Kolektivno zavarovanje Specialisti z asistenco je zavarovanje, ki ga kolektiv sklene za člane svojega kolektiva.

Kolektiv je skupina oseb, ki jih povezuje skupno delo ali interesi, npr. zaposleni ali pogodbeni sodelavci ali člani (s. p. ali pravne osebe) pri zavarovalcu kot:

  • delodajalcu,
  • sindikatu,
  • društvu ali kot drugi osebi civilnega prava.

Zavarovanci so lahko le člani iz posameznega kolektiva.

Zavaruje se lahko oseba, ki je zaposlena v podjetju in je ob pristopu v zavarovanje dopolnila 14 let oziroma največ 70 let. Pod posebnimi pogoji se lahko zavarujejo tudi mlajši člani kolektiva.

V zavarovanje lahko vključite tudi tuje delavce. Opozoriti pa jih je potrebno, da zdravstvene storitve izvajamo v Sloveniji.

Dodatno kritje »Preventivni pregledi in preiskave« lahko priključijo osebe od dopolnjenega 15. leta starosti.

 

Delodajalec/sindikat/društvo (zavarovalec) v zavarovanje vključi vse svoje zaposlene/člane po kadrovski evidenci/evidenci članstva. Izjema so le tisti zaposleni/člani, ki ne želijo pristopiti k zavarovanju.

Premijo osnovnega izbranega paketa za člane kolektiva v celoti plačuje zavarovalec kot nosilec kolektiva.

Premija, ki jo plača delodajalec za zaposlenega je boniteta zaposlenega.

S podpisom Pristopne izjave in doplačilom premije lahko zaposleni/član poviša paket kritij.

Če je dogovorjeno z zavarovalno pogodbo, se lahko po enaki ponudbi zavarujejo tudi ožji družinski člani zavarovanca (zakonec ali zunajzakonski partner, partner istospolne partnerske skupnosti, otroci in posvojenci zavarovanca, ki živijo v skupnem gospodinjstvu), ki so ob pristopu v zavarovanje dopolnili 1 leto oziroma največ 70 let.

Družinske člane se vključi s podpisom Pristopne izjave, premijo za družinske člane plačuje zavarovanec, ki jih je vključil v zavarovanje.

Ob prvi sklenitvi zavarovanja velja čakalna doba 3 mesecev za novonastalo bolezen ali stanje, razen za kritji Halo Doktor in Drugo zdravniško mnenje ter za poškodbe, ki so posledica nezgode, nastale po začetku zavarovanja.

Za vsa ob sklepanju zavarovanja oziroma priključitvi novega kritja obstoječa zdravstvena stanja velja 24-mesečna čakalna doba, razen za Halo Doktor in Drugo zdravniško mnenje. Obveznosti iz zavarovalne pogodbe za obstoječa stanja bo zavarovalnica prevzela po poteku čakalne dobe, če se v tem obdobju zavarovanec ni zdravil za ta zdravstvena stanja.

Osebe, ki se pri delodajalcu/sindikatu/društvu zaposlijo/včlanijo po začetku zavarovanja, se v zavarovanje vključijo ob nastopu zaposlitve/članstva, razen če ne želijo pristopiti k zavarovanju.

Zavarovanje Specialisti z asistenco ne krije stroškov:
  • zdravljenja bolezni in kroničnih bolezni, ki so nastale in/ali so bile diagnosticirane pred začetkom veljavnosti zavarovanja ali v času čakalne dobe (razen pri kritjih Halo Doktor in Drugo zdravniško mnenje);
  • zdravljenja poškodb, ki so se zgodile pred začetkom veljavnosti zavarovanja;
  • intenzivne in urgentne medicine (ni čakalnih dob), preventive in ginekologije na primarni ravni (razen za primere, določene v pogojih), zdravljenja refrakcijskih okvar oči ter zdravstvenih storitev v dejavnosti psihiatrije in klinične psihologije (razen psihološke pomoči, opredeljene v pogojih), revmatologije in stomatologije (razen v primeru izbranega Preventivnega paradontološkega pregleda zob in ustne votline s čiščenjem zobnega kamna);
  • fizičnega pregleda ali zdravljenja pri splošnem ali družinskem zdravniku;
  • fizioterapije zaradi bolečin po poškodbah in drugih vzrokih, pri katerih ni medicinsko dokazanih svežih poškodb, zaradi pretreniranosti in čezmernih naporov;
  • zdravil, izdanih brez recepta, predpisanih v preventivne namene, zdravil za hujšanje, zdravljenje zasvojenosti: z mamili, alkoholom, nikotinom ...

Omejitve kritij so opredeljene v splošnih pogojih zavarovanja.

  • Do Halo Doktor zdravnika dostopate prek spletne strani https://halodoktor.si/generali/. Kritje aktivirate s klikom na okence »Prijava«. Zdravnik vam je na voljo vse dni v letu med 6. in 22. uro.

Za posvet z zdravnikom lahko izberete:

  • video klic, ki vam je na voljo takoj (običajno v roku 15 minut) ali ob želenem prostem terminu, ali
  • telefonski klic, za katerega izberete prosti termin, ki vam ustreza.

Izvid in morebitno napotitev na specialistični pregled v okviru zavarovanja prejmete v nekaj minutah po posvetu na vaš e-naslov.

  • Za specialistične storitve potrebujete le izvid Halo Doktor zdravnika z napotilom k specialistu ali napotnico osebnega zdravnika ali izvid zdravnika specialista. Prijavite škodo na https://www.generali.si/prijava-skode#zdravstvena-zavarovanja ali pokličite na brezplačno številko Asistence zdravje 080 81 10, ki odobri zdravstveno storitev. Termin pregleda vam uredimo v najkrajšem možnem času, zdravstveno storitev pa plačamo neposredno izvajalcu.

Kolektivno zavarovanje se po prekinitvi delovnega razmerja/članstva prekine. Posameznik lahko sklene individualno zavarovanje. Če zavarovanje sklene v roku 1 meseca od prekinitve kolektivnega zavarovanja, nima čakalne dobe za kritja, ki jih je imel že vključena v paket kolektivnega zavarovanja.

Za dodatne storitve, ki jih zavarovalec ali zavarovanec posebej zahteva od nas, trenutno ne obračunavamo nadomestila stroškov.

Zagotovite zaposlenim krajše
čakalne vrste

Z zavarovanjem Specialisti z asistenco hitreje do specialističnega pregleda in okrevanja.

Želim nasvet

Rdeča svetuje

Tako se zaposleni na delo vrnejo hitreje

Podjetje s kolektivnim zavarovanjem Specialisti z asistenco poskrbi, da imajo zaposleni v primeru bolezni in poškodb najhitrejši dostop do zdravnikov specialistov, preiskav in zdravljenja v samoplačniških ambulantah.

Poskrbite za varnost zaposlenih na službeni poti

Varnost zaposlenih na službeni poti terj več kot le masko in razkužilo. Preverite, na kaj morate paziti, da bo zaposleni res varen.

Tako zagotovite kibernetsko varnost v svojem podjetju

Kibernetski vdori v informacijske sisteme majhnih podjetij imajo lahko resne posledice in ogrozijo ugled podjetja. Preverite, kako jih lahko preprečite.