Skupina Generali

Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja s premoženjem.

Generali zavarovalnica je del Skupine Generali, ki je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Imamo skoraj 200-letno tradicijo in smo vodilna zavarovalniška skupina v Evropi. S skoraj 82.000 zaposlenimi in 70 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in čedalje pomembnejšo pozicijo v Aziji in Latinski Ameriki. Generali je prisoten v več kot 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2023 znašal 82,5 milijarde evrov.

Z inovativnimi in prilagojenimi rešitvami, najboljšo uporabniško izkušnjo in digitaliziranimi globalnimi distribucijskimi zmogljivostmi smo v zavarovalnici Generali zavezani h grajenju vseživljenjskega partnerstva s strankami, ki je v osrčju naše strategije. Z namenom ustvarjanja pravičnejše in odpornejše družbe ter vrednosti za vse deležnike, je trajnostni razvoj vključen v vse strateške odločitve.

Generali zavarovalnica d. d. v Sloveniji deluje od leta 1997 in je vodilna mednarodna zavarovalnica na in ena izmed treh največjih zavarovalnic na slovenskem trgu. Že vrsto let je prepoznavna kot zavarovalnica z RNPS, ki je visoko nad slovenskim zavarovalniškim povprečjem (Vir: *Epiphany, Brand health & RNPS Tracking, 2023).

Naše poslanstvo je, da vam zagotavljamo varen vsakdan. Kot vseživljenjski partner vam želimo stati ob strani v vseh obdobjih življenja, vedno, ko nas potrebujete.

Za vas razvijamo celostno in kakovostno ponudbo zavarovanj in storitev. Na voljo smo vam v prodajni mreži po vsej Sloveniji, na skupno kar 974 prodajnih mestih, s 785 zavzetimi zaposlenimi zastopniki in zastopniki ekskluzivne prodajne mreže.

Na kratko

Podatki na dan 31. decembra 2023

V zadnjih letih smo dosegli korenito strateško reorganizacijo, ki nam je omogočila večjo osredotočenost na našo osnovno dejavnost, večjo disciplino pri upravljanju sredstev in enostavnejše ter preglednejše upravljanje. Ta proces nas je popeljal v novo fazo, ki temelji na učinkovitejših poslovnih modelih, inovativnih poslovnih strategijah in močnejši ter bolj globalni blagovni znamki.

Naše odgovorno poslovanje

Trajnost je generator naše strategije

Vse, kar počnemo v Skupini Generali, temelji na prepričanju, da je resnično ekonomsko blaginjo mogoče doseči samo, če je osnovana na družbeno pravičnih in okoljsko trdnih temeljih. Zato je trajnost podlaga naše strategije: pomeni spodbujanje finančne uspešnosti ob upoštevanju ljudi in planeta ter delovanje v skupno dobro za izgradnjo odpornejše in pravičnejše družbe. Na kratko je živeti naše osnovno poslanstvo: »omogočiti ljudem oblikovanje bolj varne in trajnostne prihodnosti s skrbjo za njihova življenja in sanje«. Da bi ustvarili dolgoročno trajnostno vrednost, smo kot vlagatelj, zavarovalnica, delodajalec in korporativni državljan opredelili štiri odgovorne vloge.

Odgovoren vlagatelj

Prizadevamo si, da bi merila ESG v celoti vključili v svoje naložbene odločitve, do leta 2050 zmanjšali emisije toplogrednih plinov iz naložbenega portfelja na ničelno vrednost in povečali nove zelene in trajnostne naložbe, vključno z naložbami Fenice 190 v podporo oživitvi gospodarstva v EU.

Odgovorna zavarovalnica

Zagotavljamo zavarovalne rešitve z dejavniki ESG, zmanjšanje emisij toplogrednih plinov iz portfelja zavarovanj na ničelno neto vrednost do leta 2050 in podpiranje trajnostnega prehoda malih in srednje velikih podjetij (MSP) s pomočjo projekta SME EnterPRIZE.

Strateški načrt »Vseživljenjski partner 24:
Spodbujanje rasti«

Strateški načrt Vseživljenjski partner 24: Spodbujanje rasti določa jasno vizijo za Generali tudi v letu 2024 in temelji na treh strateških stebrih: spodbujanje trajnostne rasti, krepitev profila prihodkov in vodilni položaj v inovacijah.

Temelj novega načrta je naša stalna zaveza, da bi bili vseživljenjski partner svojim več kot 70 milijonom strankam v več kot 50 državah.

Z naložbami v personalizirane produkte, digitalno podprto svetovanje in najboljšo uporabniško izkušnjo v svojem razredu se bo Generali s svojo globalno mrežo 164.000 agentov še bolj približal strankam.

V tem strateškem ciklu se bomo pri trajnostnih zavezah podali še dlje z nenehnim poudarkom ustvarjati pozitiven vpliv v družbi, okolju in med zainteresiranimi stranmi. Poleg tega bomo še naprej vlagali v svoje zaposlene, da bi zagotovili njihovo sodelovanje pri uspešnem izvajanju novega načrta in hkrati spodbujali trajnostno delovno okolje.