Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.
Skupna ocena
4.6/5
(23316 mnenj strank)
Top 5 ocen
VESNA N.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
8. 3. 2024 20:58
Hitro, zanesljivo, praktično.
JURIJ T.
TURISTIČNO ZAVAROVANJE
8. 3. 2024 8:27
Cena in preprostost prijave.
JELKA B.
ŽIVLJENJSKO ZAVAROVANJE
7. 3. 2024 16:22
Zaupanja vredna zavarovalnica.
LINDA K.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
4. 3. 2024 17:24
Hitri, lojalni, cenovno ugodni.
FRANCKA M.
DOMSKO ZAVAROVANJE
4. 3. 2024 12:53
Pri Generaliju sem že približno 15 let. Z njimi imam dobre izkušnje.